Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی‌ محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در بازدید سرزده از کارخانه تولید مواد ضد عفونی کننده در قاین افزود: این کارخانه متعهد شده است روزانه تا ۲۰ هزار تیوپ اسپری ضد عفونی کننده را در اختیار مردم استان قرار دهد.

وی اظهار داشت: از ابتدای تغییر خط تولید این کارخانه در شهر قاین، بیش از ۳۰ هزار تیوپ مواد ضد عفونی کننده تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی گفت: اسپری‌های تولید شده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و از طریق توزیع در داروخانه‌های سطح استان در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تقاضای بسیار زیاد مردم استان به اقلام بهداشتی همچون دیگر مناطق کشور و حتی دنیا تصریح کرد: براساس تصمیمات درون استانی مقرر شد یکی از کارخانه‌های بنام استان در زمینه تولید مواد شوینده نسبت به تغییر خط تولید خود و تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام کند.

معتمدیان گفت: با تامین مواد اولیه مورد نیاز این اقلام و تزریق تسهیلات و منابع مالی کافی، این کارخانه به تولید هرچه بیشتر مواد ضدعفونی کننده ترغیب شد.

وی تاکید کرد: این کارخانه متعهد شده است تا نیاز استان به مواد ضد عفونی کننده را برطرف کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شده به میزان کافی مواد اولیه و تسهیلات در اختیار این کارخانه قرار گیرد تا در روند تولید مواد ضد عفونی کننده در استان خللی وارد نشود.

مدیر کارخانه تیزپاک هم در این بازدید از اهتمام استاندار و مدیران استانی در تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید حداکثری مواد ضد عفونی کننده قدردانی کرد.

استاندار خراسان جنوبی امروز به منظور بررسی شرایط موجود، سرزده از کارخانه تولید مواد ضد عفونی کننده تیزپاک شهرستان قاینات بازدید کرد.

اطلاع از روند اجرای کار و خداقوت به پرسنل کارخانه که به صورت شبانه روزی در حال تهیه و تامین مواد ضد عفونی کننده هستند، از اهداف استاندار در این بازدید بود.

طبق دستور و پیگیری استاندار و همچنین تزریق اعتبار و مواد اولیه مورد نیاز، کارخانه تولید مواد شوینده تیزپاک قاین، خط تولید خود را به تولید مواد ضد عفونی کننده تغییر داده تا نیاز استان را در شرایط موجود برطرف کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند امشب (سه‌شنبه) گفت: تا ظهر امروز از ۴۸ نمونه‌ای که به ما پاسخ دادند، خوشبختانه ۴۳ نمونه منفی بوده و پنج نمونه مثبت ابتلا به کرونا در استان داشتیم.

اولین مورد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی روز شنبه دهم اسفند اعلام شد.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت و به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده، تاکنون ۲۸ استان‌ کشور را نیز درگیر کرده است.

این بیماری قابل پیشگیری است و با رعایت بهداشت فردی و خودداری از تردد و سفرهای غیرضروری می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

تاکنون چند محموله مواد ضد عفونی دست و سطوح در داروخانه‌های استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدصادق معتمدیان کارخانه خراسان جنوبی قاینات پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارخانه خراسان جنوبی قاینات ویروس کرونا کارخانه خراسان جنوبی قاینات تولید مواد ضد عفونی کننده خراسان جنوبی مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر کنگره ملی دو هزار شهید استان در اولین کمیته تولیدات رسانه‌ای این کنگره گفت: متولی و مرجع اصلی این کمیته صدا و سیماست، اما باید دیگر اعضا با همکاری و هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت‌ها نسبت به تولید آثار فاخر در خور شهدا ذیل این کمیته تلاش کنند.


سردار یوسفی افزود:تولید سریال، مستند، کلیپ، نماهنگ و پویش‌های مختلف می‌تواند در معرفی شهدا به خصوص شهدای شاخص استان به اقشار وگروه‌های مختلف کمک کند که در راستای کنگره ملی دو هزار شهید استان باید مد نظر قرار گیرد.


در این نشست دیگر اعضا هم به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی سال ۱۴۰۴ در استان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند