Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ابتدای امسال بیش از سه هزار و ۴۰۰ منزل مددجویان در سیل و بارندگی آسیب دیدند، گفت: دو هزار مورد از این واحد‌ها نیاز به تعمیر داشتند که تمامی آن‌ها پس از بازسازی و تعمیر به خانوار‌های مددجو تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد میزان اعتبار هزینه شده برای تعمیرات مسکن مددجویان سیل‌زده را بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

او  بابیان اینکه هم‌اکنون هزار و ۴۶۷ واحد مسکونی ویژه سیل‌زدگان در حال ساخت است، اظهار کرد: تاکنون ۲۲۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد.

او  با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۲۲۷ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده نیز آماده بهره‌برداری است، گفت : هم‌اکنون ۴۰۰ واحد تا سقف پیشرفت دارد و ۳۰۰ واحد نیز در بخش فونداسیون هستند.

الهی راد افزود: از مجموع واحد‌های در حال ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی با مشارکت اردو‌های جهادی و خیران در حال احداث است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سیل زدگان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است