Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:14:51 GMT

دستگیری ۲ تولیدکننده مواد بهداشتی تقلبی در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۴۸۴

دستگیری ۲ تولیدکننده مواد بهداشتی تقلبی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گراوند اظهار کرد: این شخص با مخلوط کردن آب، الکل و اسانس پرتقال، اقدام به تولید محلول تقلبی ضدعفونی و جعل علامت استاندارد بر آن کرده بود که با اقدام به موقع دستگاه قضائی و پلیس دستگیر شد.

وی افزود: همچنین فرد دیگری که با وی همکاری داشته است، دستگیر شد و این دو نفر با دستور بازداشت موقت راهی زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند گفت: در همین خصوص تمامی محلول‌های تقلبی بسته‌بندی شده از محل تولید و توزیع جمع‌آوری شد.

وی به افرادی که از شرایط موجود سوءاستفاده می‌کنند، هشدار داد: سلامت و امنیت مردم خط قرمز قوه قضائیه است و دستگاه قضائی عزم جدی در برخورد با تولیدکنندگان مواد بهداشتی غیرمجاز و یا محتکران لوازم بهداشتی دارد.

کد خبر 4869500

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان اهواز لوازم بهداشتی ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا