Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:27:19 GMT

رافا بنیتس: درگیری با رونالدو؟ دروغ بود!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۵۵۹

رافا بنیتس: درگیری با رونالدو؟ دروغ بود!

رافا بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید شایعه درگیری با کریستیانو رونالدو را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دوران کوتاه مدت هدایت رئال مادرید، شایعاتی در مورد عدم رابطه خوب رافا بنیتس با کریستیانو رونالدو و ترجیح دادن گرت بیل به این ستاره پرتغالی مطرح شد. اما رافا بنیتس مدعی شد هیچ بحثی با رونالدو نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اسپانیایی همچنین در مورد دشواری های دوران حضورش در لیورپول نیز صحبت کرد.

 

 

رافا بنیتس گفت: "ما پول به اندازه کافی در اختیار نداشتیم. بودجه نقل و انتقالاتی ما در سال آخر دوران حضورم در لیورپول 17 میلیون یورو بود و شما نمی توانید با این مبالغ با دیگر تیم ها رقابت کنید. ما سعی می کردیم خرید و فروش داشته باشیم و این تنها راه نزدیک شدن به رقبا بود. اما تیم فعلی دو یا سه سال سرمایه گذاری بسیار خوب انجام داده و خریدهای موفقی داشته است. همچنین افکار و تصمیمات سرمربی فعلی برای مالکان باشگاه ارزش و احترام دارد.

 

دوران حضور در رئال مادرید؟ ما توانستیم لوکاس واسکز، کاسمیرو و متئو کواچیچ را جذب کنیم. دو نفر از این بازیکنان هنوز در رئال مادرید بوده و عملکرد خوبی دارند، اما من نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم."

 

رافا بنیتس در مورد شایعات اتهام زدن به کریستیانو رونالدو در مورد شبیه سازی این بازیکن در دوران حضورش در رئال مادرید گفت: "این اخبار دروغ بود، من هرگز به رونالدو نگفتم خودش را زمین می زند. تنها مکالمه من با رونالدو در مورد خطاهای بازیکنان حریف در استرالیا و در تمرینات پیش فصل رخ داد."

نیوکاسل کریستیانو رونالدو یوونتوس رافائل بنیتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل کریستیانو رونالدو یوونتوس رافائل بنیتس کریستیانو رونالدو رئال مادرید رافا بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها