Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: من نیازی نمی بینیم خودم پیگیر تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال باشم و اقدام های مسئولان فدراسیون در این زمینه را کافی می دانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار نامه ای مدعی شد که 10 مدیرعامل باشگاه های فوتبال که اعضای مجمع عمومی فدراسیون هستند خواستار تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر نامه منتشر شده به امضای آذری نام علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان،منوچهر نیک نفر مدیرعامل سپاهان، میرمعصوم سهرابی  مدیرعامل تراکتور، محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان، حسن آذر نیا مدیرعامل ماشین سازی، جواد هندیزی مدیرعامل آرمان گهر سیرجان، محمد جواهری مدیرعامل گل گهر سیرجان ، رضا جنتی مدیرعامل گیتی پسند و علی امیری مدیرعامل نساجی دیده می شود.

این در حالی است که برخی از این مدیران عامل مدعی هستند آنها به هیچ عنوان قصد تغییر اساسنامه را به صورت سرخود ندارند و همان اقدام های مسئولان فدراسیون فوتبال در این راستا را کافی می دانند.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتشار این نامه اظهار داشت: من پیگیر تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال نیستم و همان اقدام های مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه را کافی می دانم و نیازی نیست که من بخواهم کاری در این مورد انجام بدهم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان سعید آذری تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد