Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در واقع کریم‌ که اسطوره پرسپولیس است قبل از اتمام‌ لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین هم‌چون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کریم‌ باقری قبل از اتمام‌ لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین در تمرینات پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با بهاروند صحبت کرد و با سرمربی تیم ملی هم گفتگویی داشت. بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با انصاری‌فرد صحبت کرد تا موافقت کند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲فروردین برگزار می‌شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند.

وی افزود: سایر دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین هم  بعد از اتمام‌ لیگ برتر و آسیا در پانزدهم و ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود. به همین نیز دلیل باشگاه و گل محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و باقری هم موافقت کرده است، با این موضوع موافقت کردند تا او بتوانند به تیم ملی کمک کند.

قدوسی بیان کرد: قرار هم‌ نبود باشگاه این موضوع را رسانه‌ای کند اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه کریم‌ از آن‌جا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود، توضیحات مدیریت باشگاه و خود باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌ تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود.

وی عنوان کرد: در واقع کریم‌ که اسطوره پرسپولیس است قبل از اتمام‌ لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین هم‌چون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود.

قدوسی گفت: فدراسیون هم شاید به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده و ما هم پس از خبرها و مصاحبه‌های منتشره با نظر خود کریم‌ باقری شفا‌ف سازی کردیم تا جلوی شایعات و اخباری که هواداران را نگران کرده بود گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال کریم باقری پرسپوليس قبل از اتمام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

کد خبر 849215 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو