Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک وضعیت ادن هازارد را دنبال می کند.

طرفداری- هازارد، بازیکن رئال مادرید، روز پنجشنبه در دالاس تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و مارتینز مطمئن است که او به موقع برای حضور در رقابت های یورو 2020 آماده خواهد شد.

به گزارش مارکا، مارتینز در مراسم قرعه کشی لیگ ملت های اروپا گفت:

هیچ شکی ندارم که او در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی دقیق زمان بهبودی غیرممکن است چون باید عمل جراحی را ببینید و بعد از آن مدت زمان بهبودی را تعیین کنید. دو هفته نخست مهم است، اما با شناختی که از هازارد و تلاش او در سایر مصدومیت های جزئی دارم مطمئنم که در رقابت های یورو 2020 همراه ما خواهد بود.

قبل از اینکه او را در پیراهن تیم ملی بلژیک ببینیم، در پیراهن رئال مادرید خواهیم دید. ادن بسیار آرام است و نگاه مثبتی دارد. تیم پزشکی رئال مادرید از ایده جراحی بسیار خوشنود بود و از اینجا به بعد باید قدم به قدم پیش برویم. باید کاری کنیم که او قوی تر از قبل برگردد و اشتیاق بیشتری برای کسب پیروزی همراه با رئال مادرید و تیم ملی داشته باشد  و مطمئنم همینطور هم خواهد بود.

او بسیار بدشانس بوده است. بیش از 20 مسابقه را در طول فصل از دست داده اما وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنیم، می بینیم که مهار هازارد طی سال های اخیر بسیار سخت بوده است. طی 8 سال گذشته در چلسی، او به اندازه امسال بازی از دست نداده بود. این چیزی است که به بازیکن مربوط می شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!