Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به نقش والدین در آموزش مجازی والدین اظهار کرد: والدین در زمان پخش برنامه‌های آموزشی از تلویزیون باید تلاش کنند فضای خانه را آرام نگه دارند. والدین باید شرایط را در خانه به‌گونه‌ای که کودک در کلاس‌های درس با نظم و انضباط خاصی حاضر می‌شود، رعایت کنند تا دانش‌آموز آموزش از راه دور را جدی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: والدین باید به هنگام پخش مفاهیم آموزشی در کنار دانش‌آموزان حضور داشته باشند، این حضور در مقطع ابتدایی مخصوصا پایه اول تا سوم بیشتر احساس می‌شود، زیرا ممکن است دانش‌آموزان در این مقاطع آن‌ چنان که باید پیگیر مباحث درسی مطرح شده از تلویزیون نباشند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وظایف والدین پس از کلاس‌های مجازی گفت: والدین پس از به اتمام رسیدن آموزش دروس می‌توانند با دانش‌آموزان در زمینه مفاهیم مطرح شده به بحث بنشینند، نقطه نظراتشان را بیان کنند. همچنین والدین نیز می‌توانند سوالاتی را در زمینه مباحث مطرح شده از فرزندانشان بپرسند.

وی با تاکید بر پیگیری والدین در زمینه انجام تکالیف مطرح شده در کلاس‌های آموزش از راه دور اظهار کرد: والدین می‌توانند محتوای آموزشی که از تلویزیون پخش می‌شود را ضبط کنند تا دانش‌آموز در صورت وجود ابهام به آن مراجعه کند.

حکیم‌زاده بیان کرد: والدین در صورت بروز مشکل و درخواست کمک می‌توانند با مراکزی که وابسطه به انجمن اولیا و مربیان هستند ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند. همچنین والدین می‌توانند مشکلات و ابهامات دانش‌آموز یا نقطه نظرات خود را در سامانه هفت که توسط شبکه آموزش راه‌اندازی شده بیان کنند تا به آن رسیدگی شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حضور والدین در کنار دانش‌آموزان هنگام تدریس مجازی اظهار کرد: دستورالعمل توصیه‌ای به والدین در زمینه آموزش از راه دور نهایی شده است، انشاالله به زودی به استان‌های مختلف ابلاغ می‌شود. این دستورالعمل با هدف اجرای بهتر آموزش‌های از راه دور و اثر بخشی تدریس‌ تدوین و در اختیار والدین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

31 / 320 رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش معاون وزیر آموزش و پرورش آموزش از راه دور آموزش مجازی آموزش آنلاین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش معاون وزیر آموزش و پرورش آموزش از راه دور آموزش مجازی آموزش آنلاین آموزش از راه دور دانش آموزان مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟