Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان، طرح نظارت و بازدید از واحد‌های صنفی عرضه مواد بهداشتی استان در دستور کار کلیه یگان‌های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان زنجان، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش و مواد شوینده توسط سه فروشگاه عرضه مواد بهداشتی با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردارجهانبخش، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت در بازدید از انبار این فروشگاه‌ها ۲۶۲ هزار جفت دستکش و ۸۰۰ عدد مواد شوینده و ماسک و ژل ضد عفونی کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ضمن پلمب این فروشگاه‌ها متصدی آن‌ها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم، توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کشف احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان