Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@08:10:53 GMT

بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۶۶۲۹

بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی

در روز‌هایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید چطور می‌توانید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید؟ به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خوشبختانه راه‌هایی برای سوزاندن کالری بدون ورزش و فعالیت وجود دارد. قطعا این راه ها، بهترین راه‌ها برای تناسب اندام نیستند-هیچ چیز مانند ورزش و غذای سالم نیست-، اما این راه‌ها برای سوزاندن چربی در روز‌هایی که به شدت خسته هستید مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توپ تعادل
به جای نشستن بر روی یک صندلی مناسب، از یک توپ تعادل برای نشستن در هنگام تماشای تلویزیون، بازی با بچه‌ها و کار‌های دیگر استفاده کنید. بی ثباتی باعث درگیر شدن ماهیچه‌های اصلی می‌شود که منجر به بهتر نشستن، عضلات قوی‌تر شکم، و قدرت بیشتر می‌شود. شما در این حالت به راحتی کالری می‌سوزانید.

راه بروید و کار کنید
به جای ورزش، در هنگام تلفن حرف زدن روی تردمیل بدوید یا در هنگام تماشای تلویزیون راه بروید. هیچ فردی از راه رفتن خسته نمی‌شود و راه رفتن بهترین راه برای حرکت کردن در حال انجام سایر فعالیت‌ها است.

قهوه بخورید
قهوه به تقویت سوخت و ساز برای سوزاندن کالری بیشتر کمک می‌کند. همچنین دمای داخلی بدن را افزایش داده و منجر به سوخت و ساز بهتر چربی‌ها میشود. فقط قهوه سیاه بنوشید. اضافه کردن شیر و شکر باعث افزایش میزان کالری می‌شود.

آدامس بجوید
اگر تا به حال بیش از یک ساعت آدامس جویده باشید، می‌دانید چه کار خسته کننده‌ای است. جویدن باعث سوزاندن کالری می‌شود و احساس گرسنگی را کاهش می‌دهد. در هنگام جویدن آدامس کمتر تمایل به میان وعده دارید بنابراین کمتر پرخوری می‌کنید.

غذای تند بخورید
غذا‌های تند تایلندی، هندی، مکزیکی و آفریقایی متابولیسم بدن شما را بالا می‌برد، به خاطر کپسایسین موجود در آن‌ها (از فلفل تند). افزایش دمای داخلی بدن باعث افزایش سوزاندن چربی میشود.

الاکلنگ A. / C. آیا می‌دانید بدن در مقابل محیط‌های سرد با سوزاندن کالری واکنش نشان می‌دهد؟ این تنها راه برای تولید حرارت داخلی است که از سرما خوردن شما جلوگیری می‌کند. دما را به کمتر از ۶۴ درجه فارنهایت برسانید و اجازه بدهید بدن شما را گرم نگه دارد.

نوشیدن آب سرد
این ماده نیز اثری مشابه حالت قبل دارد. هنگامی که آب سرد می‌خورید بدن نیاز به انرژی دارد تا گرم شود. نوشیدن آب سرد باعث سوزاندن کالری بیشتر می‌شود، بنابراین در طول روز چند فنجان آب سرد بخورید!

البته دقت کنید که منظور ما آب یخی نیست چراکه نوشیدن آب بسیار سرد برای بدن و مخصوصاً کبد مضر است.

حرکت کردن
به جای نشستن در حالی تماشای تلویزیون، در اطراف اتاق نشیمن راه بروید و یا، حداقل، بایستید. هر چقدر بیشتر راه بروید، بدن انرژی بیشتری استفاده می‌کند، بنابراین کالری بیشتری می‌سوزاند. شما لازم نیست ورزش واقعی انجام دهید، فقط به حرکت خود ادامه دهید.

این چند ترفند ساده است، اما هنگامی که خیلی خسته هستید و نمی‌توانید باشگاه بروید به شما کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزانید. در دراز مدت، می‌توانید کالری بیشتری بسوزانید!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چربی سوزی صندلی ورزش غذای سالم سوزاندن کالری کالری بیشتر راه بروید آب سرد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود