Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@03:26:00 GMT

رابطه فرهاد مجیدی و فتح‌الله‌زاده شکرآب است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۷۳۲۲

ساعت 24-از زمان انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به‌‎عنوان سرپرست استقلال هنوز دیداری میان او و فرهاد مجیدی شکل نگرفته است.

از روزی که علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد، هر روز با افراد زیادی ملاقات داشته و دیدارهای بسیاری را ترتیب داده است، اما هنوز با فرهاد مجیدی دیدار نکرده است. بخشی از این اتفاق می‌تواند به‌دلیل شیوع کرونا باشد، درحالی که تمرین کردن استقلالی‌ها باتوجه به تعطیلی برگزاری لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درمورد دیدار نکردن فتح‌الله‌زاده با فرهاد مجیدی و تیم دو شایعه مطرح است؛ شایعه اول این است که او سرما خورده است و باوجود بیماری با افراد مختلف دیدار داشته است. مورد دوم هم مربوط به دلخوری‌هایی است که از گذشته میان مجیدی و فتح‌الله‌زاده وجود داشته و حالا باعث شده سرپرست و سرمربی باشگاه استقلال با یکدیگر دیدار نداشته باشند.
با توجه به شایعه دوم است که از زمان انتخاب فتح‌الله‌زاده، فرهاد مجیدی چند واکنش منفی به مسائل مختلف باشگاه در اینستاگرام خود منتشر کرده است و فتح‌الله‌زاده هم حاضر نشده در تمرین تیم حاضر شود و مراسم معارفه خود را برگزار کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال فتح الله زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است