Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- بازیگر فیلم «خوب بد جلف» گفت: من به عنوان یک بازیگر کمدی جا افتاده ام و همین دلیلی است که برای نقش‌های جدی و فیلم های اجتماعی پیشنهادی به من نمی شود. در حال حاضر جزو بازیگران پرفروش هستم و بازار سینما ناخودآگاه من را به سمتی می برد که پیشنهادات کمدی بیشتر داشته باشم.

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» گفت: «این فیلم سرشار از موقعیت‌های متنوع، لوکشین‌های متفاوت و لحظات خاص و جذاب بود که هم بازی و هم تماشای آن را برای هر فردی جذاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره تفاوت دو قسمت «خوب، بد، جلف» اظهار کرد: «به نظر من نسخه دوم فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» از لحاظ تکنیکی از فصل اول بسیار با کیفیت‌تر ساخته شده است، همین طور می‌توانم بگویم که لحظات کمیک این فیلم نسبت به نسخه اول بسیار بیشتر شده که قطعاً مردم را بیشتر می‌خنداند.»

بازیگر فیلم سینمایی «ارتش سری» در همین راستا ادامه داد: «من به عنوان یک بازیگر کمدی جا افتاده‌ام و همین دلیلی است که برای نقش‌های جدی و فیلم‌های اجتماعی پیشنهادی به من نمی‌شود. در حال حاضر جزو بازیگران پرفروش هستم و بازار سینما ناخودآگاه من را به سمتی می‌برد که پیشنهادات کمدی بیشتری داشته باشم.»

درخشانی افزود: «تمام تلاش من این است که همیشه در آثار خوب بازی کنم، اما در کنار آثار کمدی تلاش می‌کنم تا در آثار جدی هم حضور داشته باشم و خودم را در کاراکترهای دیگر آزمایش کنم. طبیعتا هر بازیگری دوست دارد تا ژانرهای مختلف را تجربه کند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما