Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فرهادی روز چهارشنبه در نشست جشن نیکوکاری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدت‌ها قبل موضوع گسترش بستر خدمت رسانی به مددجویان و ارتباط مردمی در قالب خدمات غیر حضوری را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا کمک‌های مردمی از مدت‌ها پیش به صورت مستقیم دریافت نمی‌شود و شماره‌های کارت و حساب بانکی برای این منظور تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بر همین اساس مشترکان ثابت کمک به ایتام و فرزندان تحت حمایت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، کمک‌های خود را به صورت مستقیم به شماره حساب فرزند تحت حمایت خود واریز می‌کنند.

وی افزود: کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان استان قزوین تعریف و فعال شده است اما گاهی برخی افراد اظهار می‌کنند که براساس نیت خود، می‌خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهدا کنند.

فرهادی تصریح کرد: برای این منظور هم کدهای دستوری تعریف شده است در نتیجه اگر کسی بخواهد کمک خود را به نیازمندان و محرومان شهر خاصی اهدا کند باید از کد دستوری تعریف شده برای آن استفاده نماید.

وی توضیح داد: کد دستوری # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان البرز، کد دستوری # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان تاکستان، کد دستوری # ۰۲۸۳*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آبیک، کد دستوری # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آوج و کد دستوری # ۰۲۸۵*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان بوئین زهرا فعال است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: همچنین برای نیازمندان آبگرم کد دستوری # ۰۲۸۲*۸۸۷۷*، برای مددجویان اقبالیه کد دستوری # ۰۲۸۷*۸۸۷۷*، برای محرومان الموت شرقی کد دستوری # ۰۲۸۸*۸۸۷۷*، برای نیازمندان الموت غربی کد دستوری # ۰۲۸۹*۸۸۷۷*، برای محرومان طارم سفلی کد دستوری # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷*،   برای مددجویان اسفرورین کد دستوری # ۰۲۸۱۱*۸۸۷۷*، برای نیازمندان خرمدشت کد دستوری # ۰۲۸۱۲*۸۸۷۷*، برای مددجویان دشتابی کد دستوری # ۰۲۸۱۳*۸۸۷۷*، برای محرومان رامند کد دستوری # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷*، برای مددجویان شال کد دستوری # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* و برای نیازمندان ضیاء آباد کد دستوری # ۰۲۸۱۶*۸۸۷۷* در دسترس عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از کدهای دستوری کمک خود به نیازمندان را در اقصی نقاط استان اهدا کنند تا کمک آنها براساس اعلام خود برای محرومان صرف شود.

فرهادی با اشاره به لزوم رعایت مسائل بهداشتی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از شیوه‌های غیر حضوری به نیازمندان اهدا کنند تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی با انفاق خود به مستمندان و نیازمندان نیز یاری و کمک شود.

برچسب‌ها سیستم الکترونیک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستم الکترونیک کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین سیستم الکترونیک کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین برای نیازمندان شهرستان برای مددجویان برای محرومان استان قزوین کمیته امداد کد دستوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)