Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع‌خلیل‌زاده تازه داماد پرسپولیسی‌ها است. مدافع بلندقد سرخپوشان که هنوز هم مدعی است هیچ مهاجمی نمی‌تواند روی سرش ضربه سر بزند و البته این موضوع را بار‌ها به اثبات رسانده است. شجاع به‌تازگی وارد جرگه متاهل‌ها شده و از این رو طبیعی است روحیه بهتری داشته باشد به‌خصوص که پرسپولیس نیز با فاصله بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها صاحب مکان نخست جدول رده‌بندی است و از این رو روز‌های شیرینی برای شماره ۳ سرخ‌ها رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع هم مثل پرسپولیسی‌ها از برخی مسائل شاکی و عصبانی است. او در گفتگو با خبرنگار جام‌جم گفت: «بحث پیروزی‌های اخیر پرسپولیس و موفقیت‌هایی که داشتیم باعث ایجاد مسائل دیگری شده است. ما نمی‌دانیم با این قضایا چطور برخورد کنیم و به همین خاطر است که از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال خواسته شد به این حرف‌ها رسیدگی کند. البته خودمان می‌دانیم دلیل این همه حرف و حدیث علیه پرسپولیس چیست.»

او ادامه داد: «ما در این سال‌ها یک تیم پرقدرت ساختیم. واقعا سه دوره قهرمان شدن در لیگ ایران کار بسیار سخت و دشواری است که بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران و کمک کادرفنی از عهده آن برآمدند. در فصل پانزدهم این تیم مدعی قهرمانی بود و نایب‌قهرمان شد و این پنجمین فصل پیاپی است که پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگد. خدا را شکر با توجه به بازی‌های خوب و قدرتمندانه‌ای که داشتیم، توانستیم تا اینجای کار صدرنشین بمانیم. البته نباید فراموش کنید که در این فصل، تیم‌های بسیار قدرتمندی رقیب ما بودند، اما در ماراتن لیگ نتوانستند به ما نزدیک شوند تا در فاصله ۹ هفته مانده به پایان فصل، صدرنشین باشیم.»

شجاع افزود: «ما با عملکردمان نشان دادیم داخل زمین رقیب نداریم و سرمان گرم به بازی‌های تیم است؛ اما متاسفانه بیرون از زمین، خیلی‌ها تهمت ناروا می‌زنند. آن‌ها مقابل رقیبان خود موفق عمل نمی‌کنند و به همین علت می‌خواهند با مصاحبه‌های جنجالی علیه پرسپولیس، به نوعی نتایج خود را جبران کنند که البته این موضوع اصلا کار درستی نیست. با این حال ما و هواداران پرسپولیس نباید توجهی به این موضوع نشان بدهیم، چون کار‌های مهم تری در لیگ برتر داریم و می‌خواهیم با قدرت بیشتر به کارمان ادامه دهیم.»

خلیل‌زاده در نهایت گفت: «لیگ برای مدتی تعطیل شده است. ما از اول هم گفتیم تابع نظرات مسؤولان مرتبط هستیم و حالا با توجه به شرایط پیش آمده، آن‌ها لیگ را تعطیل کردند. امیدوارم همه مردم ایران در این مدت مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا ان‌شاءا... خیلی زود از این بحران عبور کنیم. ما نیاز داریم در شرایط فعلی به توصیه‌های بهداشتی که از سوی مسؤولان امر گفته می‌شود، احترام بگذاریم تا ویروس کرونا را شکست بدهیم.»

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟