Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: دانشجویان جهادی این دانشگاه با در اختیار گرفتن آزمایشگاه این مرکز آموزشی، به تولید روزانه ۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست یافتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از شنیدن خبر‌هایی مبنی بر شیوع کرونا ویروس در ایران، جریان دانشجویی انجام وظایف متعددی را تقبل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این دانشجویان جهادی بدون اینکه وظیفه‌ای داشته باشند تنها از روی احساس وطن دوستی پا به میدان گذاشته اند و با در دست گرفتن کم‌ترین امکانات، بیشترین کیفیت را ارائه دادند.

در ماجرای شیوع کرونا، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان به فکر تولید یک مواد ضدعفونی کننده با تاثیر بالا افتادند. به این منظور با ملاحسنی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان به گفتگو نشستیم. ملاحسنی در ابتدا می‌گوید: هدف اصلی ما خدمت رسانی به مردم حاشیه شهر بود. گروه جهادی عمار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان، با دیدن وضع نامناسب بهداشتی در کناره‌های شهر، تصمیم به تولید مواد ضدعفونی کننده گرفت.

این دانشجویی جهاد گر ادامه داد: برای تولید این مواد، کارگاهی نداشتیم؛ بنابراین با دانشگاه وارد صحبت شدیم وو خوشبختانه با استقبال مواجه شدیم. با حمایت دانشگاه و در اختیار گرفتن آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد به تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح پرداختیم.

وی خاطر نشان کرد: روزانه ۲۰۰ لیتر محلول تولید و در بین مردم محروم کرمانی توزیع می‌شود.

ملاحسنی در پایان گفت: ما به تهیه بروشور‌های آموزشی نیز پرداخته ایم. ین بروشور‌ها که به افزایش آگاهی و آرامش در میان مردم می‌پردازد، روزانه در حاشیه شهر پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آزمایشگاه جهادگران دانشگاه آزاد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است