Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلمَوتُ لِلمؤمِنِ کَأَطیَبِ ریحٍ یَشُمُّهُ

مرگ برای مؤمن همانند خوشبوترین رایحه‌ای است که به مشام او می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«امام جعفرصادق (ع)»

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و تحمل سوگ فقدان مادر صبری الهی را می‌طلبد. اینجانب ضایعه درگذشت و فقدان والده گرامی و بزرگوارتان در ماه پر فیض رجب المرجب را تسلیت عرض نموده و از ایزد منان خواستارم روح این بانوی مومن، فداکار و دلسوز را با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) محشور نماید. از درگاه خداوند متعال برای آن مادر مهربان مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهایی مسلح

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است