Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، حامد معتمدی در جمع مدیران مجتمع‌های خدمات بین‌راهی استان یزد با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه مجتمع‌ها از کانون‌های جمعیتی به شمار می روند، اظهار داشت: بحث توجه به توصیه‌های مقابله با کرونا هم به لحاظ جلوگیری از ابتلای کارکنان مجتمع‌ها و هم به لحاظ امکان انتشار از مجتمع به سایر مناطق باید به شکل جدی مدنظر باشد وی با اشاره به اینکه ممکن است یزد امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل امنیت بیشتر هم از نظر سیل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم کرونا مورد استقبال مسافران قرار گیرد، افزود: باید تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به مسافران اندیشیده شود معتمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی اپلیکیشن سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: این اپلیکیشن در راستای برند سازی مجتمع ها طراحی شده و با توجه به اینکه تجاری سازی دیگر با سیستم های قدیمی جوابگو نیست، گامی در مسیر رونق مجتمع های خدمات بین راهی است وی ادامه داد: در این اپلیکیشن مشخصاتی شامل عکس، امکانات و ... از مجتمع ها دریافت و در نرم افزار بارگذاری می شود و به مرور زمان با ارزیابی و دخیل کردن نظر مراجعان، رتبه بندی انجام می شود معتمدی خاطرنشان کرد: این اپلیکشین راه اندازی شده و از 12 اسفند در کشور مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در مسیر رونق بخشیدن به مجتمع ها اثرگذار باشد وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تشکیل انجمن صنفی مجتمع های خدمات بین راهی عنوان کرد: بر اساس قانون در هر استانی که تعداد مجتمع ها از 10 مورد بالاتر رود، امکان تشکیل انجمن صنفی وجود دارد که امیدواریم در یزد نیز هر چه سریعتر شاهد شکل گیری این انجمن باشیم معتمدی با اشاره به رشد خوب تعداد مجتمع‌های خدمات بین راهی در محورهای استان یزد اظهار داشت: از سال 95 تاکنون سالانه به طور میانگین سه مجتمع خدمات بین راهی احداث و بهره برداری شده است وی یادآور شد: تعداد این مجتمع ها از سه مرکز در سال 95 به 12 مجتمع در سال 98 رسیده ضمن اینکه 17 مجتمع دیگر نیز در دست احداث است و 10 درخواست احداث نیز در مرحله استعلام قرار دارد که با این حساب پیش بینی می شود تا سال 1402 تعداد مجتمع های خدمات بین راهی در محورهای استان یزد به 40 مورد برسد معتمدی تاکید کرد: مجتمع ها باید قانون را در مورد مناسب سازی برای معلولان رعایت کنند زیرا این امر در راستای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری است ضمن اینکه مناسب سازی مجتمع ها از آذرماه امسال به قانون تبدیل شده است وی همچنین بر ضرورت راه اندازی اتاق مادر و کودک در مجتمع ها به ویژه مجتمع های در دست احداث تاکید کرد معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: لازم است شماره تلفن مدیران داخلی در تابلو یا بنر برای تماس مشتریان در مجتمع ها درج شود و مدیران باید به صورت شبانه روز پاسخگوی مردم باشند ضمن اینکه شماره سامانه های 3000141 و 30007070 برای ارسال نظرات و انتقادات مردم باید در معرض دید مردم نصب شود معتمدی بر رعایت نظافت به شکل ویژه تاکید کرد و افزود: به طور قطع مسافران و گردشگران خارجی بحث نظافت، زیبایی، بهره مندی مجتمع ها از سرویس های فرنگی و نظافت آنها را در توقف خود مدنظر قرار می دهند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای مجتمع های خدمات بین راهی استان یزد مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین