Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:35:33 GMT

در شرایط فعلی برق مشترکین بخاطر بدهی قطع نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۸۸۲۰

در شرایط فعلی برق مشترکین بخاطر بدهی قطع نمی‌شود

محمدجواد جلیلی گفت: به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که با کسانی که مراجعه می‌کنند و درخواست مهلت دارند همکاری کنند و قطعی برق هم نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدجواد جلیلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در پاسخ به اینکه علیرغم مصوبه ممنوعیت قطع برق در شرایط فعلی، اما همچنان پیامک ارسال و یا با برخی از مشترکین تماس گرفته می‌شود، اظهار داشت: پیامک‌هایی که ارسال می‌شود سیستمی است و از قبل ارسال می‌شده است، با توجه به اینکه دیروز نامه به دست ما رسیده است، دیگر از امروز پیامک ها هم ارسال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که با کسانی که مراجعه می‌کنند و درخواست مهلت دارند جهت پرداخت بدهی، همکاری کنند و قطعی برق هم نخواهیم داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار داشت: تا زمانی که مشکل ویروس کرونا حل بشود، مهلت پرداخت بدهی وجود دارد، البته بهتر این است که مردم به ما اعلام کنند و موضوع را پیگیری کنند چرا که بعد از پایان زمان مقرر، نمی‌توان انتظار داشت که باز هم ما مهلت بدهیم.

جلیلی عنوان کرد: خوب است مشترکین به ما اطلاع بدهند یا با بخش‌های مربوطه تماس بگیرند و یا با شماره 121 ما تماس بگیرند و موضوع را به ما اطلاع بدهند و مطمئنا ما در این مدت زمانی که بحث ویروس کرونا مطرح است، با مشترکین همکاری خواهیم کرد و مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جانشان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آنها یادی می کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین