Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهران بسیجی صومعه‌سرا در حرکتی آتش به اختیار اقدام به تولید و توزیع بیش از یک هزار ماسک رایگان در این شهرستان کردند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری؛ کرونا، مهمان ناخوانده‌ای که وارد کشور عزیزمان شده و بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. با افزایش شیوع این ویروس بلافاصله برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کردند و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌های طبی، سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال افزایش تقاضا برای خرید برخی از اقلام بهداشتی مانند دستکش، ماسک و  محلول‌های ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا، حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه‌سرا برای تولید ماسک به منظور رفع این کمبودها پای کار آمد.

 

در زمان دفاع مقدس، نقش مهم پشتیبانی از جبهه‌ها نیز بر عهده زنان بود که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست، به‌طوری که حضور باصلابت و پرقدرت آنها در صحنه جنگ جهانیان را به شگفتـی وا داشت و امـام راحل بارها آنان را تحسیـن کرد.

 

 

امروز نیز فرزندان همان زنان به صورت خودجوش و آتش به اختیار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به دوخت و توزیع ماسک رایگان بین مردم و کادر درمانی بهداری سپاه و بیمارستان و مراکز بهداشتی کرده‌اند.

 

زنان دیروز از چنان روحیه‌ای برخوردار بودند که شوهران و پسران خود را به جبهه‌ها اعزام می‌کردند و خود نیز تا آخرین لحظات برای حمایت و پشتیبانی از جبهه‌ها حضور فعال داشتند و زنان امروز با همان روحیه، اقدام به کار جهادی کرده و به دوختن ماسک می‌پردازند و همسران و فرزندان خود را برای ضدعفونی کردن بیمارستان و مراکز درمانی اعزام می‌کنند.

 

ایران باید به چنین شیرزنانی که در همه برهه‌های حساس پا به پای همسران خود برای سلامتی تک تک هموطنانشان می‌کوشند ببالد، زنانی که دیروز نقششان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندان‌شان به جهت حضور در جبهه و تشکیل هسته‌های محلی برای کمک و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود و امروز هم در مقابله با ویروس منحوس کرونا از هیچ کاری کوتاهی نکرده و تمام‌قد در راه مبارزه و مقابله با آن به پا خواسته‌اند.

 

 

*تولید و توزیع 1000 ماسک توسط خواهران بسیجی صومعه‌سرا

«معصومه آب‌بند» با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار ماسک توسط خواهران بسیجی این شهرستان تولید و توزیع شده است اظهار کرد: این کار جهادی همچنان ادامه دارد و خواهران هر روز اقدام به دوخت ماسک می‌کنند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان پای کار آمده‌اند و خواهران با رعایت نکات بهداشتی ماسک‌ها را می‌دوزند افزود: ماسکی که از سوی مجموعه خواهران بسیجی در این شهرستان تولید می‌شود از نوع پارچه‌ای و منطبق با استانداردهای بهداشتی است.

 

وی با بیان اینکه این ماسک‌ها تحویل بهداری سپاه می‌شود تا برای توزیع رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گیرد گفت: امیدواریم که با تولید این ماسک‌ها تا حدودی از کمبودهای این منطقه برطرف شود.

 

آب‌بند با اشاره به اینکه تولید ماسک تا پایان نابودی کرونا ویروس ادامه دارد تصریح کرد: خواهران بسیجی همچنین در صددند تا چند روز آینده برای کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان نیز  لباس تهیه کنند.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه خدمات جهادی بسیجیان در عرصه سلامت مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است خاطرنشان کرد: این کارهای جهادی کمک به بهداشت جامعه در مقابله با کرونا ویروس است.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی خواهران بسیجی در مقابله با این ویروس منحوس اظهار کرد: علاوه بر آنکه این اقدام جهادگران در عرصه بهداشت قابل تحسین است، مهم‌تر از آن، مقابله با تهاجمات رسانه‌ای دشمن در ایجاد تشویش اذهان عمومی نیز است.

 

آب‌بند با اشاره به نقش بانوان در مقابله با این ویروس افزود: بانوان سکان‌داران منازل هستند و با رعایت نکات بهداشتی قطعا می‌توانند این ویروس را کنترل کرده و از شیوع آن در منزل جلوگیری کنند.

 

 

*پشتیبانی از تیم بهداشت و درمان با تولید ماسک

«شیوا بشاش» با بیان اینکه همراه با بانوان ضیابری اقدام به تولید ماسک کرده‌ایم گفت: همه بانوان در محیطی کاملا بهداشتی حضور پیدا کرده و طبق استانداردهای لازم ماسک می‌دوزند.

 

فرمانده پایگاه ام‌عماره بسیج خواهران ضیابر تصریح کرد: در این شرایط بحرانی تنها کاری که از دست ما بر می‌آید کمک و پشتیبانی از تیم بهداشت و درمان برای پرستاری از بیماران مبتلا به این ویروس است.

 

وی با بیان اینکه با احتکار ماسک توسط سودجویان، شهرستان با کمبود ماسک مواجه شد خاطرنشان کرد: بسیج مانند همیشه پای کار آمد تا دست احتکارگران را از این بحران پیش آمده کوتاه کند.

 

بشاش با بیان اینکه همه بانوان می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در منزل در ریشه کن کردن این ویروس تلاش کنند اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر شاهد از بین رفتن کامل این ویروس باشیم تا مردم به زندگی عادی خود برگردند.

 

گفتنی است، با انتشار اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا، ماسک و اقلام ضدعفونی در شهرستان صومعه‌سرا کمیاب شد و بسیاری از شهروندان در زمان مراجعه به داروخانه‌ها با اعلامیه «ماسک تمام شد» مواجه می‌شدند که این اقدام بانوان بسیجی یک کار آتش به اختیار و به موقع است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع رایگان ماسک تولید ماسک خواهران بسیجی تولید و توزیع آتش به اختیار تولید ماسک صومعه سرا ماسک ها جبهه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد