Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا برخی سودجویان به احتکار و گران فروشی فرآورده های بهداشتی دست بزنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی استان در دستورکار کلیه یگان های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفته است، ادامه داد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش و مواد شوینده توسط سه فروشگاه عرضه مواد بهداشتی با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ماموران پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت در بازدید از انبار این فروشگاه ها ۲۶۲ هزار جفت دستکش و ۸۰۰ عدد مواد شوینده و ماسک و ژل ضد عفونی کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ضمن پلمب این فروشگاه ها متصدی آنها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به مردم، توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند