Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران نزد دفتر سازمان ملل در ژنو با مدیرکل سازمان بهداشت جهانی دیدار و درباره شیوع ویروس کرونا گفت وگو کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقایی نماینده ایران نزد دفتر سازمان ملل در ژنو با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: دو طرف در این دیدار درباره همکاری های پیشرفته درخصوص طرح پاسخ استراتژیک ایران برای مهار کوید-١٩ (ویروس کرونا) گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این توئیت آمده است: با سپاس از کمکی که سازمان بهداشت جهانی به ایران (در این زمینه) ارائه داده است، آماده همکاری با یکدیگر برای پیشبرد بهداشت جهانی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل بقایی سازمان بهداشت جهانی کروناویروس بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای