Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:02:53 GMT

فشارهای زیادی در خصوص پرونده لیبی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۱۴۸

فشارهای زیادی در خصوص پرونده لیبی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فرانسوی لوموند گزارش داد که استعفای غسان سلامه فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی یک شکست برای این سازمان و کشورهای عضو آن و طرف‌های درگیر در لیبی به شمار می رود.

این روزنامه در ادامه نوشت: غسان سلامه نسبت به عملکرد طرف های مذکور در داخل و خارج کشور لیبی انتقاد داشت.

روزنامه لوموند گزارش داد که در پرونده لیبی و بحران این کشور فشارها و ناتوانی های زیادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که منابع پارلمانی در لیبی اعلام کردند که به احتمال زیاد «استفانی ویلیامز» معاون آمریکایی غسان سلامه به عنوان جانشین وی در سمت فرستاده سازمان ملل به لیبی تعیین خواهد شد.

غسان سلامه فرستاده ویژه سازمان ملل در لیبی روز دوشنبه از استعفای خود از این سِمَت خبر داد.

کد خبر 4869834 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی غسان سلامه سازمان ملل متحد ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب رژیم صهیونیستی عراق ایران روسیه فلسطین دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان افغانستان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 غسان سلامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه گاردین با تعدادی از فلسطینیان حاضر در اردوگاه‌ فلسطینی برج البراجنه بیروت دیدار کرد.

یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به گزارشگر این روزنامه گفت:‌ «ما از اقدام حماس احساس غرور می کنیم و آگاهی ما از مقاومت آنها بیشتر از پیش شده است.»

این جوان ۲۵ ساله که به نقاشی‌های دیواری در اردوگاه معروف است تصویر «مثلث قرمز وارونه»، «چتربازهای حماس در ۷ اکتبر» و «ابوعبیده» را به عنوان نماد مقاومت روی دیوارهای اردوگاه کشیده است.

گزارشگر روزنامه انگلیسی گاردین در ادامه گزارش خود می‌گوید «تا پیش از عملیات ۷ اکتبر نقاشی‌ها و شعارهای روی رنگ رو رفته‌ای را در اردوگاه مشاهده می‌کردیم اما پس از عملیات حماس جوان‌ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و دیوارنگاره‌های حماسی را در ستایش عملیات حماس در سرتاسر اردوگاه می توان مشاهده کرد»

این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: «فلسطینی‌ها در لبنان عملیات طوفان‌الاقصی را اقدامی الهام‌بخش می‌بینند که زنجیر زندان را پاره کرد و مثلث سرخ، تصویر ابوعبیده و چتربازها بخشی از فرهنگ عامه، تزئین لباس مردم شده است.»

این روزنامه‌نگار توضیح داد که محبوبیت جنبش فتح به دلیل اتهام به فساد و عمل نکردن به وعده‌هایش پس از توافق اسلو رو به افول است.

یکی از رزمندگان حماس در اردوگاه که از افشای هویت خود امتناع کرد، گفت که پس از آغاز تجاوز به غزه، مردان جوان برای پیوستن به جنبش حماس در اردوگاه صف کشیده بودند.

دیگر خبرها

  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی