Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: پاکسازی و ضدعفونی اماکن و نقاط شهری سطح منطقه یک با استفاده از دستگاه های مکانیزه جهت مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان پیمان صادقی معاون خدمات شهری  شهرداری منطقه یک همدان اظهار کرد : در پی جلسه ای که در دفتر معاونت خدمات شهری به دلیل گسترش و شیوع بیماری کرونا برگزار گردید تصمیم بر آن شد تا تمامی معابر شهر همدان به صورت روزانه پاکسازی و ضد عفونی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به اینکه تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه های اتوبوس، مبلمان شهری و... به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر توسط دستگاه های مکانیزه پاکسازی و ضد عفونی می شوند عنوان نمود هدف از این کار افزایش ایمنی و سلامت شهروندان عزیز همدانی می باشد.

وی ضمن درخواست از شهروندان همدانی جهت همکاری هرچه بیشتر با عوامل پاکسازی و ضد عفونی افزود که تمامی اقدامات ذکر شده جهت پاکسازی تا ریشه کن شدن کامل این بیماری به صورت منظم صورت خواهد پذیرفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محلول های ضد عفونی کننده شهرداری منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود