Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@13:10:16 GMT

لغو ممنوعیت ورود اتباع 35 کشور جهان به تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۴۰۳

لغو ممنوعیت ورود اتباع 35 کشور جهان به تاجیکستان

آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان تصمیم چند روز قبل خود در مورد ممنوعیت ورود شهروندان 35 کشور مختلف جهان به این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، آژانس هواپیمایی کشوری وابسته به دولت تاجیکستان امروز تصمیم چند روز قبل در مورد ممنوعیت ورود اتباع 35 کشور مختلف جهان به این کشور را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اکرام سبحان زاده» رئیس آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان در نامه جدیدی به شرکت‌های هواپیمایی محلی و خارجی با ابراز تشکر از همکاری سودمند اعلام کرد که تصمیم قبلی این آژانس در مورد ممنوعیت ورود اتباع 35 کشور مختلف جهان لغو می‌شود.

این آژانس در بخش دیگری به شرکت‌های هواپیمایی خارجی و محلی توصیه کرده که جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور تنها به مسافرانی که از کشورهای چین، ایران، افغانستان، کره جنوبی و ایتالیا قصد ورود به تاجیکستان را دارند به طور موقت بلیط فروخته نشود.

ضمنا، بنابر گزارش وزارت بهداشت تاجیکستان، در صورت ورود شهروندان این 5 کشور به «دوشنبه» آنها به مدت 2 هفته قرنطینه خواهند شد.

پیش از این آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان در تصمیمی ورود اتباع کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، سنگاپور، استرالیا، مالزی، کامبوج، فیلیپین، تایلند، نپال، سریلانکا، هند، فنلاند، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا، سوئد، بلژیک، اتریش، کرواسی، سوئیس، آمریکا، کانادا، امارات متحده عربی، مصر، ایران، لبنان، کویت، بحرین، عمان، افغانستان، عراق و الجزایر به این کشور را ممنوع اعلام کرده بود.

از شرکت‌های هواپیمایی محلی و خارجی درخواست شده بود که به شهورندان کشورهایی که ورود آنها به تاجیکستان ممنوع است بلیط این کشور فروخته نشود.

این ممنوعیت همچنین شامل پروازهای ترانزیت نیز شده بود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان کره جنوبی افغانستان ممنوعیت آژانس هواپیمایی کشوری ممنوعیت ورود ورود اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903116

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟