Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:08:10 GMT

مسافران نوروزی امکان برپایی چادر در شیراز را ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۵۹۸

مسافران نوروزی امکان برپایی چادر در شیراز را ندارند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: مسافران نوروزی در بهار ۹۹ به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان برپایی چادر در سطح شهر و اسکان در کمپ‌های موقت را ندارند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حمید جورکش اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از پیشرفت و شیوع ویروس کرونا، مسافران نوروزی امکان برپایی چادر و اسکان در کمپ‌های موقت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا افزود: شهرداری شیراز پیش از شروع گسترش ویروس کرونا تا امروز به صورت مستمر اقدام به ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی، توقفگاهها، اماکن اداری، پارکها، سرویسهای بهداشتی عمومی و .. کرده است و این روند تا زمان پشت سر گذاشتن این بحران ادامه دارد.

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر کرمان تا 15 فروردین سال آینده ادامه داردطرح ضدعفونی خیابان‌های شیراز آغاز شدتوزیع رایگان 8 هزار بطری محلول ضدعفونی‌کنندگان توسط نیک‌اندیش شیرازی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز تاکید کرد: در حال حاضر نیز امکان اسکان به هر صورتی، اعم از موقت و دائم برای مهاجران یا مسافران دیگر استانها و شهرستانها در اماکن مربوط به شهرداری شیراز به هیچ عنوان وجود ندارد.

انتهای پیام/423/ ع

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز

ایسنا/فارس رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان‌شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش‌وپرورش در سنوات گذشته، برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام‌شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه‌ بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام‌شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش‌های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد