Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از آغاز عملیات مشترک و گسترده ضدعفونی و پاکسازی نقاط مرکزی تبریز با بسیج همگانی دستگاهها و نهادهای مختلف و همکاری مستمر مجموعه شهرداری تبریز خبر داد.

ایرج شهین‌باهر با بیان این مطلب اظهار کرد: این بسیج همگانی با حضور عوامل، تجهیزات و ماشین آلاتی از خدمات شهری شهرداری تبریز، سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه عاشورای تبریز از شب گذشته با ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر تبریز آغاز و ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضدعفونی شهر را در راستای ایجاد آرامش و امنیت روانی برای شهروندان عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های انتظامی و نظامی همچون سپاه، ارتش، نیروی هوایی، آتش نشانی، پدافند، نیروی انتظامی و... گرد هم آمده اند تا در این بحران نیز مثل مواقع دیگر با همراهی، کنار یکدیگر باشند.

شهین‌باهر تصریح کرد: با اتحاد، همت و همدلی که امروز شاهد آن هستیم، دست به دست هم داده و تا رفع این بیماری، ویروس کرونا را نیز شکست می دهیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز خواستار شد: همان طور که متخصصین امر نیز تاکید دارند از شهروندان تقاضامندیم در خانه بمانند چرا که این بیماری به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود هر اندازه شهروندان برای مسائل غیر ضروری از خانه خارج نشوند به نفع  خودشان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد