Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش به شهروندان توصیه کرد به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا برخی سودجویان به احتکار و گران فروشی فراورده های بهداشتی دست بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی استان در دستور کار کلیه یگان های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت، ادامه داد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش و مواد شوینده توسط سه فروشگاه عرضه مواد بهداشتی با خبر شدند.

 

به گفته وی، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت در بازدید از انبار این فروشگاه ها ۲۶۲ هزار جفت دستکش و ۸۰۰ عدد مواد شوینده و ماسک و ژل ضد عفونی کشف کردند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ضمن پلمب این فروشگاه ها متصدی آنها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم، توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: احتکار اقلام بهداشتی انبار احتکار فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی استان زنجان گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد

 طی چند ماه گذشته بنزین در رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار گران شد تا به مرز ۸ شیکل (بیش از ۲ دلار) برای هر لیتر برسد.

به گزارش تسنیم، روزنامه عبری زبان و اقتصادی کالکالیست در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، از بامداد چهارشنبه قیمت بنزین به 7.90 شیکل خواهد رسید تا به بالاترین قیمت خود از سال 2022 برسد که در آن قیمت هر لیتر بنزین به 8.08 شیکل رسیده بود.

به نوشته این رسانه عبری زبان، سقوط شیکل در برابر دلار طی هفته‌های اخیر (بعد از ضربه تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی) در کنار توقف سوبسید مالیاتی به مصرف کنندگان (به دلیل کسر بودجه بزرگ رژیم صهیونیستی به دلیل هزینه‌های جنگ) باعث شد تا قیمت بنزین از نیمه شب امشب (اولین دقایق روز چهارشنبه) 7.90 شیکل شود ( هر دلار 3.73 شیکل است).

در ادامه این گزارش آمده است، وزارت دارایی اسرائیل تقدیم سوپسیدهای مالیتی غیر مستقیم به سوخت را متوقف کرده است، علت آن هم کسری چندین میلیارد شیکلی بودجه اعلام شده است که بخشی از آن مربوط به هزینه‌های هنگفت جنگ است.

اما گرانی صرفا دامن بخش سوخت را نگرفته است بلکه صبح امروز رسانه‌های عبری زبان از افزایش 20 درصدی قیمت مواد غذایی و سوپری هم خبر دادند.

براساس گزارشی که روزنامه آیس در شماره امروز سه شنبه خود منتشر کرد، خبر داد، شیر که تحت نظارت نهادهای مربوطه قیمت گذاری می‌شود، 4.5 درصد از فردا صبح گران تر می‌شود، در حالی که مشتقات شیر و بقیه لبنیات بین 3 تا 15 درصد گران خواهند شد.

ماکارونی 20 درصد و سوسیس و کالباس 9 درصد به قیمتشان افزوده می‌گردد، در حالی که بقیه مواد غذایی نیزدر حدود 4 درصد افزایش را تجربه خواهند کرد.

در این بین روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی در شماره امروز خود با اشاره به سقوط قیمت شیکل در مقابل دلار اعلام کرد، بازار ارز متنظر اخبارمثبتی در رابطه با توافق مبادله اسرا است تا کمی از زیان‌های خود را ترمیم کند.

به نوشته این رسانه صرف رسیدن اخباری مثبت در مورد پیشرفت در مذاکرات مبادله اسرا تاثیرات خود را بر بازار ایجاد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه