Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رسول‌اف که به تازگی موفق به کسب جایزه خرس طلایی برلین شده، از فراخوانده شدن به دادسرای فرهنگ و رسانه برای اجرای حکم یک سال زندانش خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در صفحه اینستاگرام منتسب به محمد رسول‌اف پستی منتشر شد که متن این پست به شرح زیر است:

محمد رسول‌اف فیلمساز ایرانی برای اجرای حکم‌ یک سال زندانش به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رسول‌اف به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس، دوسال محرومیت از هرگونه فعالیت و عضویت در گروه‌های اجتماعی و سیاسی و همچنین دو سال ممنوعیت ‌خروج از کشور محکوم شده است.

فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌اف، دو روز پیش جایزه خرس طلایی جشنواره برلین را گرفت.

او به خاطر ممنوع‌الخروج بودن در این مراسم حضور نداشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان محمد رسول اف خرس طلای برلین محمد رسول اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز