Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سعید صالح محمود رباطی راه اندازی این هایپرمارکت را دستاوردی مهم در چرخه بازیافت و استفاده بهینه از پسماند‌ها دانست که برای نخستین بار در شهر تهران ایجاد می‌شود.   به گفته وی در این مکان پسماند‌های خشک شهروندان از جمله دورریختنی‌های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی و ... براساس قیمت‌های مصوب سازمان پسماند شهر تهران خریداری شده و معادل آن شهروندان می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را از هایپرمارکت تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در این هایپر پسماند قابلیت بازیافت لامپ‌های ال‌ای دی سوخته فراهم شده و پس از تعمیر، ۶ ماه ضمانت می‌شوند.   رباطی ادامه داد: هایپرمارکت پسماند خشک جنب پایانه شهید سروری راه اندازی شده و پس از کنترل کامل ویروس کرونا و عادی شدن شرایط قابل بهره برداری است. بیشتر بخوانید: پاکبان‌ها هم در معرض خطرند، پسماند‌های بهداشتی را در شهر رها نکنید انتظار سازمان مدیریت پسماند برای پروتکل جدید وزارت بهداشت / تفکیک زباله خشک و تر منتقی می‌شود؟ این مسئول مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند‌های خشک و‌تر را اقدامی مثبت در تسریع بازیافت دانست و گفت: در همین راستا نیز آموزش‌های لازم به شهروندان از طریق مراجعه کارشناسان اداره مدیریت پسماند به در منازل و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس، سرا‌های محلات و ساختمان‌های شهرداری به طور مستمر ارائه می‌شود.   لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rj0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا پسماند خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران