Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:13:33 GMT

عکس ؛ دلیل شادی گل دیبالایی شجاعی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۲۵۱۱

عکس ؛ دلیل شادی گل دیبالایی شجاعی فاش شد

هافبک نساجی گفت: همه فکر می‌کردند علی شجاعی پس از بازگشت از تیم امید افت کرده است. در حالی که من کارم را می‌کردم و هنوز هم معتقدم افتی در کار نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی شجاعی چپ پاست، شوتزن است و پاسور و از سرعت و قدرت بدنی خوبی برخوردار است. علی شجاعی هافبکی تکنیکی و دونده که هرگاه در ترکیب تیمش، نساجی موفق به گلزنی می‌شود به سبک پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس شادی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت از علی شجاعی است. جوان خوش‌استیل نساجی مازندران که در تیم امید هم خوش درخشید. او در پیروزی اخیر تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز نقش بسزایی داشت و هم گل زد و هم پاس گل داد. با علی شجاعی دقایقی گفتگو کردیم.

در تبریز حسابی خوش درخشیدی؟

همه خوب بودند و من هم یکی از آنها. بچه‌های نساجی واقعاً جنگیدند تا پیروزی شیرینی کسب کنیم.

اولین حضور محمود فکری روی نیمکت با پیروزی ۳ بر صفر در خانه حریف همراه شد. فکرش را می‌کردید؟

جا دارد از زحمات آقای مهاجری و کادر فنی قبلی تشکر کنم. آقای فکری خودش بازیکنی بزرگ و کاپیتان استقلال بوده است. به خوبی بازیکنان را درک می‌کند و خیلی زود رابطه مطلوبی با همه برقرار کرد. خوبی ایشان این است که آقای فکری اصالتی مازندرانی داشته و به خوبی فضای نساجی را می‌شناسد.

نگفتی فکرش را می‌کردید در تبریز ۳ گل به ماشین‌سازی بزنید؟

۳ گل نه، اما فکرش را می‌کردم ۳ امتیاز بگیریم. تیم ما خیلی خوب تمرین کرده و کاملاً آماده بود.

هم گل زدی و هم پاس گل دادی. توضیح می‌دهی؟

خدا را صد هزار مرتبه شکر. من در هفته‌های گذشته هم مثلاً برابر پیکان پنالتی گرفتم که باعث پیروزی نساجی شد، اما همه فکر می‌کردند علی شجاعی پس از بازگشت از تیم امید افت کرده است. در حالی که من کارم را می‌کردم و هنوز هم معتقدم افتی در کار نبود.

حسرت عدم صعود به المپیک را می‌خوری؟

بله، حمیدخان (استیلی) و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند. بدشانسی مهم‌ترین عامل حذف ما از المپیک بود. خیلی دوست داشتم به المپیک می‌رفتیم، اما نشد و باید به فکر آینده باشیم.

چرا مثل دیبالا شادی می‌کنی؟

چون دوستش دارم. دیبالا الگوی فنی من است و فوتبالش را خیلی می‌پسندم. شادی‌های پس از گلش هم جالب و تک است.

راستی شنیدیم حسابی از ویروس کرونا می‌ترسی و با دستکش، ماسک و تجهیزات کامل سر تمرین می‌روی؟

بحث ترس نیست بلکه رعایت نکات ایمنی است. باور کنید ویروس کرونا جان ما بازیکنان و مربیان فوتبال را تهدید می‌کند و بازی کردن در ورزشگاه بدون تماشاگر چاره کار نبود. ما در فرودگاه، اتوبوس، هتل، هواپیما و سایر اماکن عمومی حضور پیدا می‌کنیم و ممکن است به کرونا مبتلا شویم و به نظرم لغو مسابقات بهترین تصمیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی شجاعی نساجی نساجی مازندران علی شجاعی لیگ برتر ایران نساجی نساجی مازندران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند