Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:25:10 GMT

سطح تمامی شهرهای هرمزگان به طور منظم ضد عفونی شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۲۶۴۶

سطح تمامی شهرهای هرمزگان به طور منظم ضد عفونی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح چهارشنبه در گفتگوهای تلفنی با فرمانداران استان بر رعایت دقیق تمامی توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در تمامی شهرستان‌های هرمزگان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: کنترل مبادی ورودی و استقرار تیم‌های غربالگری از دیگر تأکیدات استاندار هرمزگان به فرمانداران در سراسر استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی همچنین خواستار ضد عفونی منظم سطح شهرهای استان برای مقابله با بیماری کرونا شد.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی برای مقابله با این بیماری، آمادگی کامل و درنظر گرفتن تمامی تمهیدات و امکانات مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های استان را مورد تاکید قرار داد.

همتی تأمین و توزیع اقلام بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا را از دیگر موارد مهم دانست و خواستار توجه ویژه فرمانداران به این موضوع شد.

کد خبر 4870084

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد