Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عوارض ورود کالا و تجهیزات پزشکی موردنیاز بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها به منطقه آزاد اروند برداشته شد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ازجمله مصوباتی که در کمیته فنی گمرک به‌تصویب رسید برداشته شدن عوارض ورود کالاها و تجهیزات پزشکی موردنیاز بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها و واحدهای تجاری در شرایط کنونی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: به‌ورود مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی مانند تجهیزات پزشکی، دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و تمام امکاناتی که در زمره مبارزه با این ویروس است تعرفه تعلق نمی‌گیرد.

وی افزود: هیچ مشکلی برای ورود و ترخیص این کالاها در منطقه وجود ندارد و بدون کم‌ترین فوت وقت و زمان این اجناس را از طریق گمرکات منطقه ترخیص می‌کنیم .

بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از سازمان تبلیغات اسلامی + تصاویر

جمعی از دانشجویان بسیجی خوزستان از مدافعان سلامت بیمارستان رازی اهواز تجلیل کردند + تصاویر

12 مورد جدید از ابتلا به کرونا در خوزستان ثبت شد

موسوی عنوان کرد: طی جلسات برگزارشده با اتاق‌های بازرگانی مقر رشد فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان از این امتیاز استفاده کرده و به واحدهای تولیدی داخلی کمک کنند تا به یاری خدا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: نظارت بر تولید مواد بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند است و 4 واحد تولیدی موجود در منطقه که در بخش‌های مختلف تهیه مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده، الکل و ژل دست فعالیت می‌کنند را بسیج کردیم تا در شیفت‌های پی‌درپی جوابگوی نیاز منطقه باشند.

موسوی عنوان کرد: تمام امکانات را در آبادان و خرمشهر بسیج کرده‌ایم و در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قراردادیم. توزیع، نظارت و کنترل قیمت این کالاها به دلیل حساسیت موضوع طی مصوبات تعیین‌شده در جلسات ستاد بر عهده دانشکده علوم پزشکی و مراکز بهداشت دو شهر آبادان و خرمشهر است.

انتهای پیام/331/ی

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

به گزارش تابناک، برنا به نقل از یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند