Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۹ پرونده جدید در زمینه گرانفروشی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط موجود در خصوص بیماری کرونا و تشدید بازرسی‌ها به ویژه در زمینه برخی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده اظهار کرد: در حال حاضر بازرسی از مراکز عرضه‌کننده لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده افزایش پیدا کرده است و اکیپ‌های بازرسی در سراسر استان فعال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون که تقاضا برای خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در بازار افزایش داشته است در تلاش هستیم با نظارت بیشتر بر بازار استان، شرایط عرضه و همچنین قیمت این اقلام بهداشتی را متناسب کنیم.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۹ پرونده جدید در زمینه گرانفروشی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان خبر داد و گفت: پیش از این نیز ۱۸ مورد پرونده تخلف برای صدور حکم به تعزیرات ارسال شده است.

جباری عنوان کرد: اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با محتکران و همچنین گرانفروشان که از شرایط به وجود آمده در زمینه ویروس کرونا سوء استفاده می‌کنند و به دنبال سودجویی هستند، به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اقلام بهداشتی بازرسی و نظارت کروناویروس ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب