Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@04:42:30 GMT

مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۲۸۲۷

مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

با حکم معاون هنری وزیر ارشاد و رئیس هیئت امنای مؤسسههنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبایی حسینی به عنوان مدیرعامل این مؤسسه منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس پیشنهاد هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سیدمجتبی حسینی رئیس هیأت امنای مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به اساسنامه و پایان مهلت فعالیت هیات مدیره قبلی و قدردانی از اعضای هیات مدیره قبلی، سیدحسین سیدزاده، مهدی افضلی، حسن ریاحی، محسن علی اکبری و مریم معترف را به عنوان اعضای هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی کرد و هیأت مدیره مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد.

در حکم مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:

«با استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صورتجلسه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ هیأت مدیره مؤسسه و نظر به تعهد و آگاهی جنابعالی، به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید.

از شما انتظار می رود با رعایت ضولبط قانونی و اصول انضباط مالی و تشکیلاتی در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه از جمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه های فرهنگی و هنری کشور و استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده ایشان اقدام فرمایید.»

سیدمحمد طباطبایی حسینی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است و مدیریت روابط عمومی معاونت امور فرهنگی را در سوابق خود دارد.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمجتبی حسینی هنرمندان پیشکسوت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت مدیره مؤسسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی قدیمی از مرتضی آقاتهرانی منتخب تهران در مجلس دوازدهم منتشر شده است که در آن با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دور یک میز نشسته اند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902481

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد