Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، دو هزار مورد بازرسی از داروخانه ها، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه‌های تولیدی این استان انجام شده است.

او افزود: در این بازرسی‌ها ۶۳ تخلف شناسایی و تشکیل پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی اضافه کرد: از این تعداد بازرسی ها، ۲۵۰ بازرسی مشترک با اماکن و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت.

او با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و الکل‌های ضدعفونی کننده در استان ادامه داد: با توجه به فعال شدن دو واحد در زمینه تولید الکل، سه واحد صنعتی دیگر نیز تقاضای تولید الکل داده که این درخواست را به وزارت صنعت، معدن و تجارت انتقال داده ایم و جواب این تقاضا روز شنبه به استان داده می‌شود.

رستمی گفت: همچنین با صدور یک روزه جواز تأسیس برای یک واحد تولیدی استان، تولید ماسک در استان آغاز شده، ضمن اینکه چند واحد صنفی خیاطی نیز برای تولید ماسک در استان اعلام آمادگی کرده اند.

او، ضدعفونی کردن واحد‌های تولیدی و صنعتی استان و نظارت بر سلامت کارگران را از دیگر اقدامات انجام شده در استان برشمرد و افزود: تاکنون هیچ یک از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تعطیل نشده و کم کاری نداشته اند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم بهداشتی کرونا ویروس کارخانه های تولیدی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد