Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:47:44 GMT

خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۲۵۶

خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب، مهمترین چیزی است که بیشتر از نیمی از مشتریان حوزه املاک و مستغلات شمال کشور در ذهن خود با آن روبرو هستند. مشتریانی که قصد خرید ویلا در مازندران در یک منطقه خوش آب و هوا و با امکانات عالی را دارند، همواره این سوال را از خود می پرسند که چگونه می توانیم یک ویلای مناسب بخریم؟ چطور می توانیم بهترین ویلا را در مازندران پیدا کنیم؟ برای خرید یک ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  و از همه مهمتر اینکه چگونه می توان معاملات خرید ویلا در شمال را به صورت کاملاً قانونی و به دور از دغدغه و چالش به پایان رساند؟

 سوالات فوق به همراه ده ها سوال دیگر ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد. بارها در مراجعه و وب سایتهای مختلف در مورد سفر به شمال، مطالبی را خوانده اید. شاید هم خود شما تصمیم گرفته باشید ایام تعطیلات را در شمال کشور سپری کنید؛ اما دقیقاً باید بدانید که پس از اینکه یکی از شهرهای مازندران را برای مسافرت انتخاب کردید، در کجا اقامت می کنید. به همین دلیل است که  خرید ویلا در شمال، بهترین گزینه هم برای ایام تعطیلات و هم به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده به شما پیشنهاد می شود.

خرید ویلا در شمال به نفع شماست

اگر برای یک بار، سفر به شمال را تجربه کرده باشید حتماً متوجه شده اید که خرید ویلا در شمال بسیار برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. اگر ویلای شخصی داشته باشید در هر زمان لازم نیست هزینه های هنگفت اجاره ویلا در شمال را برای چند روز کوتاه به خود تحمیل کنید. از طرف دیگر، یک ملک اختصاصی دارید که در آن احساس آرامش و راحتی زیادی می کنید.

خرید ویلا در شمال از دیدگاه دیگر به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمندی برای شما محسوب می شود. اگر یک ویلا در شمال داشته باشید به طور قطع به تدریج بر ارزش ملک افزوده شده و شما در آینده یک سرمایه مطمئن، هم برای خود و هم برای نسل های بعدی بر جای می گذارید.

 با وجود نکات و مفاهیمی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، حتماً به این فکر می کنید که چگونه می توانید گزینه های خرید ویلا در شمال را با قیمت مناسب را پیدا کنید. درگرفتن قیمت خرید ویلا برای برخی از مشتریان، کم اهمیت است اما به طور قطع، اکثر مشتریانی که به دنبال ویلا برای خرید در شمال هستند، به قیمت ویلا فکر می کنند. چند نکته اساسی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین ویلا را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید. در ادامه با این نکات کاربردی آشنا می شوید.

۱۰ نکته مهم برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب

 

 اگر مشتری خرید ویلا در شمال هستید و به دنبال پیدا کردن یک ویلا با قیمت مناسب می گردید، این ۱۰ نکته را برای شما تهیه کرده ایم. هنگام جستجوی ویلا این موارد را در ذهن داشته باشید:

نکته شماره ۱: قیمت خرید ویلا در شمال بسته به نوع ملک و موقعیت جغرافیایی، متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال جستجوی ویلای ارزان قیمت و کم هزینه هستید ابتدا لازم است محدوده قیمتی که برای این کار اختصاص داده اید، مشخص کنید. تعیین بودجه اولیه خرید ویلا به شما کمک می کند در همان حوزه، به دنبال ملک باشید.

 نکته شماره ۲: برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب قطعاً باید انواع ویلاهای لاکچری و ویلاهای استخردار یا ویلاهایی با متراژ بسیار زیاد را از فهرست خود خط بزنید. معمولاً قیمت این مدل ویلاها در شمال بسیار گران است. اگر بودجه محدودتری دارید به دنبال ویلاهایی باشید که ساختار معمولی تر داشته و متراژ آنها کمتر است.

 نکته شماره ۳: برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب بهتر است با انواع ویلا آشنا شوید و اطلاعاتی را کسب کنید. منظور از انواع ویلا، خرید ویلا ساحلی، خرید ویلا جنگلی، یا خرید ویلا کوهستانی است. لازم به ذکر است قیمت ویلاهای ساحلی برای خرید قطعاً بسیار گران تر از ویلاهای جنگلی و کوهستانی است. به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب، ابتدا ویلاهای جنگلی را بررسی کنید. این ویلاها از هر نظر به طبیعت راه داشته و آب و هوای دلپذیر و مطبوع را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته شماره ۴: هدف خود را از خرید ویلا در شمال مشخص کنید. اگر صرفاً می خواهید یک ملک شخصی داشته باشید و برای تفریحات و سفر به شمال از آن استفاده کنید، یک ویلای مناسب با متراژ متوسط و تقریباً ارزان قیمت برای شما کافی است؛ اما اگر هدف سرمایه گذاری بلند مدت در خرید ویلا را دنبال می کنید، پیشنهاد می کنیم بودجه اولیه خود را اندکی بیشتر کنید. حتی می‌توانید از وام خرید ویلا استفاده کنید. به این ترتیب یک ملک بهتر را می ‌خرید که در آینده ارزش آن چند برابر خواهد شد.

 نکته شماره ۵: موقعیت جغرافیای شهری را که قصد دارید در آن مکان ویلا بخرید بررسی کنید. خرید ویلا در چمستان مازندران یا خرید ویلا در نور، متفاوت از قیمت خرید ویلا در محمودآباد، نوشهر، بابلسر یا سایر مناطق مازندران است. مطابق با نکته شماره ۳ ، در هر یک از این شهرها می توانید ویلاهای ساحلی یا جنگلی را برای بررسی انتخاب کنید. در همین راستا مطابق با نکته شماره ۱ ، حتماً باید محدوده قیمت مورد نظر خود را معین کنید.

 نکته شماره ۶: اگر تردید دارید که خرید ویلا در شمال مناسب تر است یا اجاره ویلا؛ بهتر است با یک مشاوره املاک و مستغلات مازندران مشورت کنید. یک مشاوره املاک با تجربه به شما خواهد گفت که مزایا و معایب خرید ویلا در مازندران چیست و همچنین مزایا و معایب اجاره ویلا را برای شما تشریح می کند. بنابراین بهتر می توانید برای خرید ویلا در شمال یا اجاره ویلا در شمال تصمیم بگیرید.

نکته شماره ۷: در انتخاب های خود برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب دقت کنید. معتبر بودن معامله بسیار اهمیت دارد. سند ویلایی که انتخاب کرده اید هم حائز اهمیت است. از خرید ویلاهای مشارکتی یا سندهای رهنی در نگاه اول، خودداری کنید؛ در غیر این صورت حتماً مراحل معامله را با یک کارشناس با تجربه دنبال کنید. به این ترتیب مشکلات آینده برای شما به وجود نخواهند آمد.

 نکته شماره ۸: اگر گزینه خرید ویلا در شمال را پیدا کردید باید از نزدیک از ملک بازدید کنید. ویلایی که می خواهید بخرید باید کارشناسی شود. کارشناسی کردن یک ویلا به عهده شما نیست؛ باید از یک کارشناس و متخصص در این حوزه کمک بگیرید. پس از اینکه ویلا را انتخاب کردید، حتماً از کارشناسان سازمان مربوطه برای بررسی ملک استفاده کنید.

 نکته شماره ۹: هنگام خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب به هیچ عنوان نباید اولین گزینه ارزان، نظر شما را جذب کند و آن را بخرید. باید از سالم بودن ویلا، تاسیسات، زمین های اطراف ویلا و ... از هر جهت اطمینان حاصل کنید. مطابق با نکته شماره ۷، سند ویلا را بررسی کنید.

 نکته شماره ۱۰: یکی از راهکارهای ساده و نکات مهم برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب، جستجوی ملک به صورت آنلاین است. اگر به وب سایت های مرجع املاک مراجعه کنید، گزینه های مختلف برای خرید ویلا را در کنار یکدیگر قرار می دهید و به این ترتیب، مقایسه قیمت ها برای شما راحت تر است. به طور مثال برای خرید ویلا در چمستان می توانید این حوزه را بررسی کنید. همچنین برای خرید ویلا در نور یا سایر شهرهای مازندرانی به همین ترتیب عمل کنید.

خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب، مشاوره رایگان در وب سایت "اول خونه"

 با توجه به اینکه خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد و با در نظر گرفتن نوسانات شدید در سال های اخیر در بازار مسکن، اهمیت استفاده از یک مرکز معتبر و با تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال یک ضرورت محسوب می ‌شود. به عنوان یک مشتری که قصد دارید ویلای ارزان قیمت در شمال بخرید باید مطمئن باشید که مشاوران املاک، بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهند. همچنین تجربه کافی در زمینه بررسی ملک، جستجوی ملک یا قیمت گذاری ویلاها داشته باشند.

 وب سایت "اول خونه"، یک مرجع آنلاین است برای افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب هستند. در این وب سایت امکانات کافی به گونه ای قرار داده شده است که می توانید بهترین گزینه های خرید ویلا، اجاره ویلا یا خرید زمین و باغ را بررسی کنید. همچنین می توانید با بهترین نقطه مازندران برای خرید ویلا آشنا شوید. گزینه های خرید ویلا در چمستان که پرطرفدارترین و محبوب ترین شهرهای مازندران است را می توانید در این وب سایت بررسی کنید.

قبل از اینکه به صورت حضوری به مازندران سفر کنید می ‌توانید ویدیوی مناسبی از گزینه های فروش ویلا در این وب سایت مشاهده کنید تا بهتر بتوانید برای خرید ویلا در شمال تصمیم بگیرید. 

 اگر به خرید ویلا در نور فکر می کنید گزینه های مناسبی در این وب سایت در دسترس شما قرار دارد. به طور مستقیم می توانید با کارشناس هر ملک تماس گرفته و درباره ویژگی های ویلا صحبت کنید. پشتیبانی رایگان و مشاوره برای خرید ویلا در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرار دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اقتصاد ایران ویلا در شمال وب سایت بررسی کنید داشته باشید نکته شماره اجاره ویلا برای شما یک ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید

به گزارش خبرنگار مهر، علیقلی ایمانی، مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نوشت؛

«جهش تولید با مشارکت مردم»

رهبر معظم انقلاب اسلامی

محضر مبارک جناب آقای دکتر عسگری

رئیس محترم کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی

به استحضار می‌رساند؛ همان طور که مطلع هستید بخش کشاورزی نقش بسزایی در امنیت غذایی، اشتغال، قطع وابستگی و حفظ استقلال کشور دارد.

کشاورزی اقتصادی است بسیار طاقت‌فرسا و با درآمد و سود کم نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی کشور مانند خدمات و صنعت و دارای ریسک بالا در برابر حوادث قهری طبیعی چون سیل، سرما، خشکسالی، آفات و بیماری‌ها، تگرگ، طوفان و موارد دیگر و به همین دلیل انگیزه‌ای برای جوانان چه تحصیل کرده چه سایر اقشار برای ورود به این بخش وجود ندارد. افزایش سن بهره‌برداران در بخش کشاورزی خود موید این موضوع است لذا به همین دلیل کشاورزی در تمام دنیا مورد حمایت دولت‌هاست.

بر همین اساس امامین انقلاب در گفتمان‌های خود تاکید بر حمایت از بخش کشاورزی داشته و دارند اما با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، نهاده‌ها، ماشین آلات، قطعات حمل و نقل دستمزدها و سایر موارد مرتبط با کشاورزی تحت تأثیر نرخ ارز پیوسته در حال افزایش بوده و هست چون کشاورزان به جز اندک کود یارانه‌ای که تکاپو نیاز آنها را نمی‌کند و باقی کود مورد نیاز را باید از بازار آزاد تهیه نماید تمام نیازهای خود را با ارز آزاد تهیه می‌کنند و در نرخ گذاری محصولات لحاظ نمی‌شود،

به همین دلیل کشاورزان زحمتکش و تلاشگر که با نرخ سود بالای بانکی و هزینه‌های گزاف تولید می‌کنند نرخ تضمینی گندم علی رغم اینکه در ابتدای فصل زراعی مطابق قانون خرید تضمینی ۱۹.۵۰۰ تومان تعیین گردیده بود ما بعد از گذشت چند ماه علی رغم افزایش نرخ نهاده‌ها به ویژه کود و سم و تورم متأسفانه نرخ به ۱۷.۵۰۰ تقلیل یافت که حضرت عالی هم بارها با ارسال نامه به ریاست محترم جمهوری و مصاحبه در شبکه‌های تلویزیونی و رادیو و مطبوعات و فضای مجازی نرخ ۱۷.۵۰۰ را خلاف قانون دانسته و از دولت خواستید که به قانون تمکین کند و نرخ ۱۹.۵۰۰ را بپذیرد یا در قالب جایزه تحویل کسری را جبران کند.

امروز که به فصل برداشت محصول گندم رسیده‌ایم خدا را شاکریم به دلیل نزولات جوی و تشکر از مسئولان محترم وزارت جهاد کشاورزی به دلیل تأمین نهاده‌های آموزش بهره‌برداران، بذور اصلاح شده، توسعه مکانیزاسیون، مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها، تأمین سم مورد نیاز و موارد دیگر مرتبط با تولید و تلاش گندم‌کاران کشور را در تأمین گندم نان مردم بی‌نیاز نمودند، انتظار گندم‌کاران بر این است که حضرت عالی به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی به این موضوع ورود پیدا نموده و با اصلاح نرخ گندم که مورد تأیید دو عضو ناظر از طرف شما در شورای قیمت گذاری بوده بارقه‌ای امید در دل گندم‌کاران هم در سال جاری و هم برای سال آینده که امید به خودکفایی ۱۰۰ درصدی در تولید گندم داریم به وجود آمد.

از طرف دیگر تقاضا داریم که برای جلوگیری از ورود دلالان و واسطه‌ها و خروج گندم از چرخه خرید تضمینی ترتیبی اتخاذ شود که مطالبات گندم‌کاران در موعد مقرر پرداخت شود چون از ابتدای فصل برداشت ۷ فروردین ماه تا کنون نزدیک یک ماه بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم تحویل سیلوهای دولتی شده هنوز ریالی بابت بهای گندم پرداخت نشده است که این موضوع موجبات نگرانی را در جامعه گندم‌کاران به وجود آورده و پای دلالان واسطه‌ها را به بازار گندم باز نموده لذا مجدداً تاکید می‌نماید که حضرت عالی و اعضای کمیسیون کشاورزی و سایر نمایندگان محترم مجلس تلاش نمائید تا با اقدامی شایسته و عملی رضایت گندم‌کاران جلب شود؛ انشاالله.

کد خبر 6089590 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال