Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این دانشجوی سنگاپوری ۲۳ ساله گفت که چند روز پیش در خیابان آکسفورد با جمله چند فرد جوان روبرو شد.
جاناتان ماک در صفحه فیس بوکش نوشت: مردی که در کنارش سه یا چهار نفر بودند، مطلبی را در مورد ویروس کرونا گفت و سپس به صورت من مشتی زد.  

این شهروند سنگاپوری در ادامه نوشت: فرد دیگری از این گروه به من گفت که نمی خواهد ویروس کرونا از من در کشورش شیوع پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس او نیز مرا مورد ضرب و شتم قرار داد.

پیش از اینکه نیروهای پلیس در محل این حادثه حضور یابند، این افراد فرار کردند.

جاناتان موک که به دنبال حمله این افراد مجروج شده بود، به بیمارستان انتقال یافت. تصاویر منتشر شده از این تبعه سنگاپوری نشان می دهد که صورت وی آسیب جدی خورده است.

سخنگوی پلیس انگلیس در مورد این حادثه گفت: ما در حال تحقیقات درباره این حمله با اهداف نژادپرستانه هستیم. تاکنون فردی در این رابطه دستگیر نشده اما تلاش ها برای شناسایی عاملان مضروب کردن این سنگاپوری ادامه دارد.

این تبعه سنگاپوری پس از این حادثه به شدت از نژادپرستی در انگلیس انتقاد کرد و گفت که نژادپرستان همواره به دنبال بهانه برای نفرت پراکنی شان هستند. اکنون ویروس کرونا را بهانه کرده اند.

اخیرا اقدامات نژادپرستانه علیه اتباع آسیایی در انگلیس به دنبال شیوع ویروس کرونا از ووهان چین گزارش شده است.

در همین حال   «تدروس ادهانوم»  مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز به گزارش ها در مورد اقدامات و حملات نژادپرستانه علیه  افراد به دلیل ارتباط شان با کرونا واکنش نشان داد و این اقدامات را منزجرکننده خواند.

ادهانوم در توییتی خواستار توقف اقدامات نژادپرستانه و تبعیض آمیز در ارتباط با کرونا در سراسر جهان همزمان با اینکه اکنون ابراز همبستگی و همدردی نیاز شهروندان جامعه جهانی است، شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا لندن انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لندن انگلستان ویروس کرونا لندن انگلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: یک مرد جوان ظهر امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ) هنگام ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل  حادثه در محله الهیه اعزام شدند و جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون  منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟