Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع جوانان لرستان می گوید: سمن های حوزه جوانان لرستان با راه اندازی کمپین مثبت اندیشی "ایران قوی در کنار هم " به صورت جدی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت می کنند.

خبرگزاری برنالرستان –گروه جوانان :  تجربه نشان داده است اراده جوانان، قوی ترین اراده برای چیرگی برچالش ها  وشکست هر دشمنی ست  که می خواهد حیات و حس زیبای زندگی  را از انسان سلب کندحال این دشمن یا ارتشی قوی باشد یا شیوع یک بیماری مرگبار همچون ویروس کرونا  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این روز ها نیز که همه اقشار جامعه هرکدام به  نوبه وتوان خود برای شکست ویروس کرونا قد علم کرده اند جوانان لرستانی نیز تحت مدیریت وهدایت مجمع جوانان لرستان و اراده سمن های حوزه جوانان دستگاه ورزش وجوانان استان برای شکست کرونا ویروس خیزبرداشته و اقدامات درخوری را انجام داده اند .

 

 رییس مجمع جوانان لرستان در این خصوص به برنا می گوید: در همان آغازشیوع ویروس کرونا در کشور، ما نیز در مجمع جوانان لرستان  اقدامات خود را برای پیشگیری ومقابله با این بیماری مسری شروع کردیم وبا توجه به جو منفی که به وسیله اخبارگوناگون  پیرامون این ویروس درجامعه شکل گرفته  و اذهان مردم را دچار استرس و منفی نگری و هراس کرده بود  تصمیم به راه اندازی یک کمپین مثبت اندیشی به نام " ایران قوی در کنار هم " گرفتیم که با راه اندازی این کمپین  در راستای مثبت نگری  و مدیریت صحیح بحران واسترس به وجود آمده ،به صورت مثبتی تولید محتوا می کنیم تا روحیه واراده مردمی برای مقابله هرچه بهتر با ویروس کروناوریشه کن کردن آن  قوی تر شود .

 

 حامد خلیلی کمپین مثبت اندیشی مجمع جوانان لرستان  نقش موثری درساماندهی جوانان لرستانی برای همکاری  در شکست کرونا ایفا خواهد کرد،می افزاید: این کمپین در کشور پیشگام است و با هشتگ " ایران قوی در کنار هم " در سطح استان وفضای مجازی اطلاع رسانی شده ومرتب تولید محتوا می کند.

 او با اشاره به دیگر اقدامات این مجمع  بیان می کند: سه شنبه شب نیزهمزمان  در شهرهای مختلف استان مانند دورود ، خرم آباد ،کوهدشت ،الشتر و ازنا عملیات  ضد عفونی کردن  و گندزدایی اماکن ومعابر عمومی مثل  عابربانکها را انجام دادیم همچنین  نصب دستمال کاغذی در اماکن عمومی وعابر بانک ها  با چسب دوطرفه  اطلاع رسانی هشدارهای لازم بهداشتی با تراکت ونصب بنر های اطلاع رسانی از دیگر اقدامات ما در مقابله با ویروس کرونا وکمک به شهروندان بوده است.

 

 رییس مجمع جوانان لرستان اضافه می کند: در این عملیات  سمن های استان در قالب اکیپ های 5 یا 6 نفره تا نیمه های شب  اقدام به ضد عفونی کردن اماکن عمومی شهرها می کنند که حتی در دورود  اکیپ جوانان به صورت 20 نفره این اقدام را انجام می دهد.

 

 خلیلی با بیان اینکه تمامی تجهیزات ومواد مورد نیاز ضدعفونی وبهداشتی و امکانات اطلاع رسانی هشدارها  توسط سمن های خود مجمع تهیه شده است  ،یادآور می شود: روند ضد عفونی کردن اماکن عمومی در سطح شهرهای استان تا ریشه کن کردن ویروس کرونا تداوم داردولی در این زمینه نیازمند کمک همه مردم وهمکاری شهروندان هستیم لذا از مردم خواهشمندیم به سازمان های مردم نهادجوانان  ودیگر تشکل های مردمی  اعتماد کنند همچنین رسانه ها درخصوص اقدامات سمن ها برای ارتقا این اعتماد وفرهنگسازی اطلاع رسانی لازم را بین عموم مردم انجام دهند.

 

 او اسقبال عموم مردم ازاین عملیات و کلا  اراده جوانان لرستانی برای شکست ویروس کرونا  را عالی توصیف می کند و معتقد است : مجمع جوانان لرستان برای همکاری با تمام دستگاه های اجرای اعلام آمادگی کرده است ودر این خصوص درخواست خودرا به مدیران استانی اعلام کرده ایم .

به گفته خلیلی اقدامات جوانان لرستانی در همه تشکل ها برای ریشه کن کردن ویروس کرونا ادامه خواهدداشت.

واقعیت این است که از قدرت کلمات نبایدغافل شد ودر این روز های سخت که کلماتی مثل ویروس کرونا با ایجاد ترس وهراس فضای ذهن مردم را به صورت منفی مشغول کرده است باید  با به کارگیری کلمات وهشتگ هایی که رنگ وبوی مثبت اندیشی می دهند اراده مردم را برای شکست کرونا تقویت کنیم ؛ اینجا وقتی اراده جوانی و روحیه مثبت اندیشی آمیخته  می شود مبارزه برای شکست دشمن امیدوارکننده تر وقدرتمندتر است و دراین زمینه  اقداماتی که مجمع جوانان لرستان با راه اندازی کمپین " ایران قوی در کنار هم انجام داده است علاوه بر پیشتازی اش در سطح کشور قابل تحسین ،موثر ونیاز به حمایت همه جانبه هم از ناحیه مردم وهم از طرف مسئولین  دارد .

گزارش : رضا جودکی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران مجمع جوانان لرستان جوانان لرستانی ویروس کرونا ضد عفونی کردن اماکن عمومی اطلاع رسانی راه اندازی شکست کرونا برای شکست سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود