Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق پرسپولیس به شائبه طرفداری وزیر ورزش از تیم سرخپوش پایتخت واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل کنونی باشگاه پیکان صبح امروز در گفت و گوی تلفنی با برنامه شبکه دوم سیما شرکت کرد تا درباره رفع مساله بازنشستگی اش برای مدیرعاملی پیکان توضیح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتهی بحث به جایی رفت که شاید او تصورش را هم نمی کرد.

حمید رضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که چرا به خاطر بازنشستگی نتوانست در پرسپولیس فعالیت کند و حالا در پیکان پست مدیریتی گرفته عنوان کرد:

قانون بازنشستگی استثناهایی داشت و چنانچه مدیران بالادستی می خواستند می توانستند برای افراد مجوز فعالیت دوباره و بازگشت به کار بگیرند.این قانون استثنا داشت و حالا به همین خاطر من در پیکان هستم.

در ادامه مجری برنامه از او پرسید که شما رابطه خوبی با وزیر ورزش نداشتید که در پرسپولیس برای گرفتن مجوز ادامه کار اقدامی نکرد، گفت:

اتفاقا خیلی هم خوب بودیم و اگر رابطه مان خوب نبود، پرسپولیس این جایگاه بالا را به دست نمی آورد.

این جواب سوال بعدی را در ذهن مجری برنامه شبکه دو طراحی کرد؛ او پرسید که پس قبول دارید وزیر ورزش پرسپولیسی است و به همین خاطر این تیم چند سال است قهرمان می شود. گرشاسبی جواب داد:

وزیر ورزش به همه مجموعه های زیر پوشش وزارت خانه کمک می کند. شاید باورتان نشود زمان مدیریت من یک ریال کمک به پرسپولیس کمک نشد. ایشان با همه خوب بودند. منتهی استقلالی ها می گویند وزیر پرسپولیسی است و پرسپولیسی ها می گویند او استقلالی است.

در بخش بعدی مجری خطاب به مدیرعامل سابق پرسپولیس اعلام کرد که اما استقلال چند سال است قهرمان نشده که گرشاسبی عنوان کرد:

استقلال زورش به پرسپولیس نرسیده که قهرمان نشده است. سال ۹۴ وقتی ما در هیات مدیره پرسپولیس شروع به کار کردیم، این تیم در رده شانزدهم جدول بود. آن زمان که آقای سلطانی فر نبود تا بگویند او تیم شانزدهم جدول را بالا آورد. با توانمندی سطح فوتبال پرسپولیس به این جایگاه رسیده است.

حمید رضا گرشاسبی همچنین درخصوص این سؤال که اگر در حال حاضر مدیرعاملی پرسپولیس را بر عهده داشت آیا حاضر می‌شد با استوکس با توجه سابقه بدش قرارداد ببندد گفت:

«درواقع این دو حالت دارد. مدیرعامل نمی‌تواند بگوید که من قرارداد می‌بندم یا نمی‌بندم و این از اختیارات سرمربی تیم است. درزمان خود ما، برانکو اگر بازیکنی به ما معرفی می کرد ما تحقیق می‌کردیم و اگر مهره مدنظر برانکو ازلحاظ اخلاقی موجه نبود ما این موضوع را به ایشان منتقل می‌کردیم و او نیز این صحبت ما را می‌پذیرفت.

به‌هرحال وظیفه مدیرعامل این است که نقطه نظرات خودش را از بعد فرهنگی و اخلاقی و مسائل دیگر به مربی منتقل ‌کند و من معتقدم آقای انصاری‌فرد در آن برهه زیر یک فشار هواداری مجبور به خرید چنین بازیکنی شد و درعین‌حال سرمربی هم او را می‌خواست و او نمی‌توانست از زیر این فشار در آن مقطع خلاص شود مگر اینکه یک مهاجم را به تیمش اضافه می‌کرد.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره پرداخت بدهی‌ها و همچنین مقدار بدهی‌های برجا گذاشته در این باشگاه گفت:

« یک کلاهی که سر باشگاه‌ها در دوران تصدی من در باشگاه پرسپولیس رفت این بود که از AFC نامه‌ای آمد که باید میزان کل بدهکاری باشگاه را اعلام کنیم. این موضوع به‌نوعی به باشگاه ها اعلام شد که احتمالاً می‌خواهند برای به پایان رساندن این پرونده‌ها کمک مالی بکنند و ازاین‌رو همه هل شدند وهر چه پرونده از زمان ۳۰ سال پیش داشتند رو کردند درحالی‌که می‌بایست میزان بدهی‌های روز باشگاه اعلام می‌شد.»

حمید رضا گرشاسبی در ادامه همین موضوع گفت:

« در ادامه AFC بر طبق همان لیستی که ارسال کردیم ، بیانیه‌ای صادر کرد که اگر این بدهی‌ها پرداخت نشود مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر نمی‌شود. درحالی‌که در آن زمان هم پرسپولیس و استقلال پرونده‌های زیادی داشتند. محکومیتی که ناشی از ۱۷۰ پرونده بود که البته ۴۰ تای آن متعلق به بازیکنان وقت باشگاه بود. پروند هایی که بعضا داخلی و ۷ تای آن خارجی بود. درنهایت با تعامل و تلاش و نشست‌هایی که صورت گرفت، مشکل خیلی از آن ها مرتفع شد که ما توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم و تقریباً بدهی‌ای برجا نگذاریم مگر اینکه پرونده‌ای دادگاهی باشد که باید صبر می‌کردیم تا تکلیفش مشخص شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان باشگاه پیکان پیکان حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل پیکان حمید رضا گرشاسبی وزیر ورزش بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین