Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز درختکاری، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علی اکبر اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی استان و مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از علاقمندان به محیط زیست، کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال در اتوبان قزوین به زنجان آغاز شد.

مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در حاشیه کاشت نهال در جاده‌های استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه فضای سبز می‌تواند محیط مناسبی برای زندگی ما ایجاد کند لذا گسترش فضای سبز با کاشت درخت رسالتی همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رویکرد ما این است که اتاق بازرگانی در کنار فعالیت اقتصادی از منظر اجتماعی نیز رسالت سنگینی دارد و نمی‌تواند به محیط زیست بی اهمیت باشد لذا در کنار کارهای مهم اقتصادی و بازرگانی یکی از اولویت‌های ما توسعه فضای سبز در استان است.

بخشنده تصریح کرد: در راستای اجرای طرح عظیم کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در محورهای مواصلاتی استان قزوین امروز با مشارکت اداره کل منابع طبیعی غرس تعداد یک هزار اصله نهال را در اتوبان قزوین به زنجان در نزدیکی تاکستان آغاز کردیم تا کمکی به محیط زیست منطقه باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآور شد: این کار برای اولین بار توسط اتاق بازرگانی عملیاتی شده و بالغ بر ۸۰ میلیون تومان برای خرید نهال هزینه کرده ایم.

کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال را سال آِینده اجرایی می‌کنیم

این فعال اقتصادی در ادامه گفت: برای سال آینده هم برنامه ریزی کرده ایم تا بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال در راه‌های مواصلاتی، شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌هایی که فضای مناسبی برای کاشت درخت دارند را اجرایی کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین: امسال ۲۰۰ هزار اصله نهال توزیع می‌کنیم

در ادامه علی اکبر اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین هم به خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری محدود شده و به صورت سمبلیک چند برنامه را اجرا کردیم.

وی اضافه کرد: امسال در راستای توسعه فضای سبز قرار است بیش از ۲۰۰ هزار اصله درخت غیر مثمر در استان توزیع شود که در مناطق مختلف غرس خواهد شد.

اسداللهی افزود: امسال بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در مسیر میدان مینودر تا عوارضی تاکستان به طول سه کیلومتر کاشته می‌شود.

وی گفت: همچنین در مسیر قزوین به رشت به طول ۱۰ کیلومتر، مسیر قزوین به زنجان حدود سه کیلومتر و قزوین به تهران به طول ۵ کیلومتر نهال کاری خواهد شد.

در کاشت امروز نهال جمعی از کارکنان اتاق بازرگانی و روستاییان نصرت آباد مشارکت داشتند.

کد خبر 4870247

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی قزوین کاشت درخت ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند هزار اصله نهال اتاق بازرگانی استان قزوین منابع طبیعی فضای سبز کاشت ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!

به گزارش خبرگزاری مهر روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان اجرایی آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای ازجمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی اظهار کرد: هیئت‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند.

استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در پایان اضافه داد: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 6093881 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا