Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاذرش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی فتای ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به شیوع کروناویروس و انتشار اخبار و واگذاری تصاویر متعدد در فضای مجازی کارگروه ویژه پلیس فتا برای رصد فضای مجازی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور تشکیل شده است.

معاون اجتماعی فتا ناجا تصریح کرد: با رصد و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در پلیس فتا در کل کشور مشخص شد که حجم وسیعی از اخبار و مستندات شایعه است و عده‌ای در پی سودجویی و کسب منفعت اقدام به انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رصد مأموران پلیس فتا در آذربایجان شرقی اشاره و بیان داشت: مأموران پلیس فتا در هنگام رصد فضای مجازی و نشانگاه‌ها با تبلیغاتی مواجه شدند که فردی مدعی بود که واکسن کرونا را داشته و به فروش می‌رساند.

سرهنگ پاشایی با بیان این مطلب که فرد متهم قیمت فروش واکسن کرونا را از ۸۰۰ هزار تومان به بالا تعیین کرده بود، اعلام کرد: با بررسی‌های فنی فرد مجرم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا این واکسن به کسی هم فروخته شده یا نه؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات در دست انجام است و در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی فتا ناجا با توجه به وجود افراد سودجو و کلاهبردار در فضای مجازی از هموطنان درخواست کرد: ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی را با تجویز پزشک و از مراکز بهداشتی مجاز تهیه کنند.

کد خبر 489538 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد