Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با اشاره به استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های شهر برای بستری بیماران گفت: دو بیمارستان سیار سپاه و ارتش نیز در قم استقرار یافته است تا به بیماران خدمت رسانی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمت ظهر امروز پس از جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با حضور حجت الاسلام عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد و ایشان حامل پیام امیدبخش مقام معظم رهبری بودند و پیام معظم له برای مسؤولان، کادر درمانی و پزشکی و مردم شریف قم قوت قلب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این جلسه شرایط و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: در سطح کشور و جهان این ویروس به لحاظ شیوع در حال گستردگی است و در استان هنوز روند صعودی دارد.

استاندار قم یادآور شد: از روزی که دو مورد مبتلا به کرونا مثبت اعلام شد جلسات ستاد بحران تشکیل شد و روزانه مسائل مختلف رصد شده و تقسیم کار روشنی بین دستگاه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های شهر به بیماران اختصاص یافته و دو بیماستان سیار ارتش و سپاه در استان مستقر شده است افزود: از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی استفاده شده است و در خصوص دو بیمارستان در حال تکمیل نیز قرار است از حمایت‌های دولت بهره مند شویم.

سرمست با اشاره به اینکه مهمترن مسئله آگاهی بخشی و رعایت بهداشت فردی است یادآور شد: از مردم انتظار داریم کمتر در اجتماعات حضور یافته و از خود و خانواده مراقبت کنند و مسؤولان نیز وظیفه دارند حافظ سلامت، امنیت روحی و روانی باشند.

وی با اشاره به اینکه چند واحد تولیدی که می‌توانستند با تغییر خط تولید مواد ضدعفونی و ماسک تولید کنند فعال شده اند، گفت: نسبت به تنظیم بازار و تامین اقلام تصمیمات خوبی گرفته شده است و امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم کمبودها را با همت و حمایت مسؤولان و واحدهای تولیدی به نقطه مناسبی برسانیم.

استاندار قم یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این بیماری را با همدلی، همفکری، همکاری تمام ارکان نظام و مردم در یک نقطه متوقف کرده و ریشه کن کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند