Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نخعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تدبیر اداره آموزش و پرورش الیگودرز و با توجه به کمبود ماسک از هفته گذشته تاکنون  روزانه بیش از ۶۰۰ماسک در این هنرستان تولید و بصورت رایگان توزیع شده است.

وی  اظهار داشت:  با حمایت های انجام گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص مورد نیاز، تولید ماسک از هفته گذشته توسط دبیران خیاطی هنرستان حضرت خدیجه کبری و دبیران و هنرآموزان هنرستان کوثر الیگودرز آغاز شده وروزانه ۶۰۰ ماسک توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی عنوان کرد: توزیع رایگان این تعداد ماسک تاکنون به مراکز بهداشتی و بیمارستانهای امام جعفر صادق(ع)، بیمارستان شهید ولیان، مدارس شهرستان، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و همچنین به افراد داوطلب در پاکیزه کردن معابر شهری انجام گرفته است.
وی  گفت: بعد از اجرای موفق تولید ماسک و اعتماد مسئولان بهداشتی شهرستان هم اکنون تولید لباس مخصوص بیمارستان(گان) نیز با اعتماد به قشر متعهد فرهنگی در هنرستانهای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مسئولان علوم پزشکی لرستان تاکنون ۱۸ نفر در استان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده که از این تعداد تست کرونای یک کودک نیز مثبت گزارش شده است.

سن مبتلایان به این ویروس در لرستان ۲۰ تا ۸۰ سال است و از این مجموع سه نفر تاکنون جان باختند هشت نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند، هفت نفر هم اکنون تحت مراقبت‌ هستند.

 ۶۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا در لرستان وجود دارد.

برچسب‌ها الیگودرز ویروس کرونا لرستان وزارت آموزش و پرورش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ویروس کرونا لرستان وزارت آموزش و پرورش الیگودرز ویروس کرونا لرستان وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد