Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص دو میلیارد تومان به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در سال ۹۹ خبر داد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، چهارمین نشست کمیته ‌مرکز فرهنگی و امور یادمان‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز فیلی در این نشست اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید دغدغه همه مسئولان استان باشد و همه ما موظف هستیم برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال حدود سه میلیارد تومان اعتبار ملی به این پروژه اختصاص یافته که این اعتبار باید توسط سازمان برنامه و بودجه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری شود.

فیلی عنوان کرد: شهرداری یاسوج هم مکلف است ظرف 2 هفته نسبت به انتخاب مشاور ذی‌صلاح و پیمانکار توانمند برای اجرای این پروژه اقدام کند و مناقصه این پروژه باید تا قبل از پایان سال 98 انجام شود.

وی بیان کرد: به شورای برنامه‌ریزی استان پیشنهاد می‌دهیم که در سال 99 حداقل یک میلیارد تومان اعتبار استانی به این پروژه اختصاص دهد و شهرداری یاسوج هم باید تلاش کند در سال 99 یک میلیارد تومان برای اجرای این پروژه قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری یاسوج و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواست پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس را در سال 99 با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

فیلی همچنین خواستار رفع مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج شد و گفت: یادمان‌های شهدای گمنام مکان‌های مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند بنابراین باید فرمانداران موظف شوند که برنامه‌های فرهنگی خود را در این مکان‌ها برگزار کنند.

ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران 13 ساله شد؛ چاپ خاطرات رزمندگان شهرستانیروند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی سرعت می‌گیرداستاندار البرز: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس نوروز آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان می‌شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای دیشموک، سوق، چرام و سی‌سخت و یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج در 6 ماهه نخست سال 99 شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: از هشت میلیارد تومان اعتبار مشترک پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با استان چهار محال و بختیاری، 6 میلیارد و 900 میلیون تومان تخصیص یافت.

سرهنگ امیرعباس آسمند افزود: از اعتبار تخصیص یافته، سه میلیارد تومان آن به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در قالب استان‌های فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس تخصیص یافت و باید هر چه سریع‌تر این پروژه به پیمانکار واگذار شود.

وی به مشکلات یادمان‌ شهدای گمنام یاسوج اشاره داشت و عنوان کرد: این یادمان مشکلاتی در زمینه جاده دسترسی، روشنایی و آب دارد که لازم است هیئت امنای آن با برگزاری یک نشست، برای برطرف کردن این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فاز توسعه این یادمان نیز به بسیج سازندگی واگذار شده که از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر اعتبار موردنیاز برای این پروژه را اختصاص دهد.

آسمند به اعتبار مورد نیاز یادمان‌های شهدای گمنام استان برای ساخت و تکمیل اشاره کرد و گفت: یادمان سوق 180 میلیون تومان، یادمان دیشموک 200 میلیون تومان، یادمان چرام 50 میلیون تومان و یادمان شهدای گمنام سی‌سخت 100 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/543/ز

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس معاون عمرانی استاندار میلیارد تومان دفاع مقدس میلیون تومان تومان اعتبار شهدای گمنام برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان