Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودی نیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نامه منتشر شده از سوی سعید آذری که در آن مدیرعاملان ۱۰ باشگاه کشور با امضاء خود درخواست اصلاح اساسنامه را مطرح کرده بودند، بیان کرد: ما دنبال بیان واقعیت هستیم و نمی‌خواهیم از تعهد یا امضای مان گریز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبتی که با ما شد این بود که نقش باشگاه‌ها با اصلاح اساسنامه پررنگ‌تر شود. من با چیزی موافقت کردم که به آن اعتقاد داشتم. معتقد بودم اگر قرار است با تغییر اساسنامه نقش باشگاه‌ها پررنگ‌تر شود و آن‌ها سهم بیشتری در انتخابات، تصمیم گیری‌های و سیاست گزاری‌های فوتبال داشته باشند، با اصلاح اساسنامه موافق هستم.

من به یک شرط موافق اصلاح اساسنامه  فدراسیون فوتبال هستم

او افزود: اگر به متن نامه هم نگاه کنید می‌بینید در آن اصلاح اساسنامه قید شده است، اما من به شرط تحقق همین موردی که گفتم با اصلاح اساسنامه موافقت کردم. پس از اینکه نامه آذری درباره ۳۰ ایراد اساسنامه را مطالعه کردم متوجه شدم من در جریان بسیاری از این موارد نبوده و آن‌ها را قبول نداشتم. ما که نمی‌توانیم کل  اساسنامه را تغییر بدهیم، اما طبق آنچه با من صحبت شده بود موافقت خود را با اصلاح اساسنامه اعلام کردم و امضاء زدم.

فقط آنچه مدنظر خودم است و به آن اعتقاد دارم، باید  انجام شود

محمودی نیا افزود: من به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌دانم باشگاه‌های فوتبال ایران چه مشکلاتی دارند و آن‌ها می‌توانند در سرنوشت آتی فوتبال بیشتر تاثیرگذار باشند. اگر از همان ابتدا به من می‌گفتند می‌خواهیم این بند اساسنامه را تغییر بدهیم یا بند جدیدی اضافه کنیم، می‌گفتم چندان دنبال چنین مواردی نیستم که یک نفر سال‌ها است روی آن کار می‌کند و اکنون من  بدون اینکه اطلاع چندانی داشته باشم با آن‌ها موافقت کنم. می‌گویم باید فقط آنچه مدنظر خودم است و به آن اعتقاد دارم، انجام شود.

من زیر امضای خودم نمی زنم، اما همیشه واقعیت را می گویم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره اینکه برخی افرادی که نامشان در نامه آذری آمده است اصل امضای خود را انکار می‌کنند، اظهار داشت: من زیر امضایم نمی‌زنم چراکه یک معلم هستم و همیشه واقعیت را می‌گویم. با خود سعید آذری هم صحبت کرده و گفتم آن موردی که با شما درباره اش صحبت کردم قبول دارم، اما موارد دیگری در نامه او به ابراهیم شکوری آمده است که دنبال آن‌ها نبودم.  

به ما برمی خورد که از امضای مان برخلاف توافق استفاده شود

«من باید جواب افراد زیادی را بدهم و با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کار می‌کنم» محمودی نیا با اشاره به این مطلب گفت:  تاکید می‌کنم در جریان بسیاری از مواردی که در نامه آذری است نبودم. به هر حال وقتی به ما زنگ زده و می‌گویند می‌خواهیم بخشی از اساسنامه را به شکلی تغییر بدهیم که نقش باشگاه‌ها در انتخابات و تاثیرگذاری آن‌ها بیشتر شود و با چنین موضوعی موافقت می‌کنیم به ما برمی خورد که موارد دیگری با استفاده از امضای مان مطرح می‌شود. البته در نامه‌ای که برای من ارسال شده آمده است اصلاح اساسنامه و بحث پررنگ شدن نقش باشگاه‌ها را شفاهی به من اعلام کردند. پس از اینکه نامه اصلی را آذری خواندم دیدم با آنچه به ما گفته شده است تفاوت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اقدام غیرحرفه ای برای سلب اختیار ۱۰ عضو مجمع فدراسیون فوتبال/ سنگ اندازی در اجرای قانون

هیچ فرد یا نهادی به ما فشار نیاورده است که بخواهیم نظرمان را تغییر بدهیم

او درباره اینکه آیا پس از امضاء درخواست آذری از سوی فرد یا نهاد‌های خاصی تحت فشار قرار گرفته است، بیان کرد: من از سوی هیچکس تحت فشار نبوده و نیستم. من در فضای مجازی عضو گروه‌هایی هستم که  افراد ورزشی استان در آن عضویت دارند و با آن‌ها هم سر موضوعی که پیش آمده است بحث کردیم. به هر حال جواب این افراد را هم دادم، اما باور کنید هیچکس به من نگفته یا فشاری نیاورده است تا نظرم تغییر کند. من موافق پررنگ شدن نقش باشگاه‌ها در اساسنامه بوده و آن را هم پیگیری کردم. امضای من هم برای همین مورد بوده است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره مخالفت فیفا با برگزاری انتخابات این فدراسیون تا زمان اصلاح اساسنامه گفت: ما هم نگران این موضوع هستیم، اما موافق هر اتفاقی که به صلاح فوتبال کشور باشد هستم.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فیفا اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال نقش باشگاه ها تغییر بدهیم محمودی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد

طبق اعلام گمرک، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

براساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر