Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@18:40:46 GMT

ضد عفونی کننده‌ها مشمول کنترل قیمت شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۵۹۹

براساس مصوب سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، کالا‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده در گروه یک کالا‌های اساسی و ضروری قرارگرفت و مشمول کنترل قیمت، مبارزه با احتکار، گرانفروشی و اختفاء شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  طبق این مصوب بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها موظفند با قید فوریت انبار‌های مستقر در آن استان که موجودی کالا‌های اعلام شده را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نکرده اند، شناسایی و نتیجه به فوریت در اختیار مقامات قضایی استان قرار گرفته تا کالا‌های مورد نظر در نظام توزیع قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سازمان حمایت از همه هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه انبار مشکوک به نگهداری کالا و احتکار، از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها گزارش دهند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: احتکار ماسک ضد عفونی کننده کالاهای بهداشتی سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان