Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مرکز احیا اندیشه و سیره علوی و دبیر دومین جشنواره ملی عکس مهرستان روز چهارشنبه اعلام کرد: این جشنواره به همت مرکز آفرینش‌های هنری مهرستان وابسته به مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی با همکاری سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری، فولاد مبارکه، مرکز کنترل سرطان آلا و انجمن عکاسان مطبوعاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی طیب‌نیا با بیان اینکه برای تحول و پیشرفت جامعه باید نگاه حداکثری به مساله خانواده داشت، اظهار داشت: این جشنواره هدف اصلی خود را جریان سازی و پرداختن به مساله خانواده قرار داده و به دنبال آن است.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند برخی از مسائل مبتلابه خانواده‌های امروز مثل ترویج همدلی بین اعضای خانواده و فامیل برای حمایت از یکدیگر و برون‌رفت از سختی‌ها، ترویج فرهنگ اعتماد بیشتر به خانواده‌ها برای حل مسائل بنیادی جامعه ایرانی و الگوسازی مناسب برای نشاط خانواده‌ها با توجه به مشکلات زندگی‌ مدرن را با استفاده از ظرفیت آثار هنری و نگاه دقیق هنرمندان به تصویر بکشد.

طیب‌نیا اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش مجموعه عکس، تک عکس(حرفه‌ای) و موبایلی برگزار می‌شود.

وی گفت: خانواده ایرانی، تفریح، نشاط و سرگرمی - خانواده ایرانی، مهمانی و دورهمی فامیلی - خانواده ایرانی، روابط شیرین و صمیمی اعضای خانواده - خانواده ایرانی، فرهنگ و آداب ‌و رسوم - خانواده شاد پرجمعیت به‌عنوان نماد خانواده ایرانی - خانواده ایرانی و ازدواج - خانواده ایرانی، معضلات و تهدیدها - خانواده ایرانی، سبک زندگی، معنویت و اخلاق و خانواده ایرانی، امید، همدلی و حمایت از یکدیگر از موضوع های مختلف این جشنواره است.

دبیر دومین جشنواره ملی عکس مهرستان با بیان‌اینکه این رویداد ملی عکس روز بیستم فروردین سال آینده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پانزدهم فروردین سال ۹۹ مهلت ارسال آثار خود را دارند و برای ثبت نام و مشاهده شرایط و مقررات جشنواره می‌توانند به سایت fest.mehrestan.ir مراجعه کنند.

نخستین جشنواره ملی عکس مهرستان با موضوع نوجوان ایرانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی به مناسبت روز نوجوان، مهر سال جاری در اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها عکاسی هنرمندان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی هنرمندان اصفهان عکاسی هنرمندان اصفهان خانواده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت

دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی که به مناسبت هفته سنه برگزار شد، امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه بود که با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از بیست‌وهفتم فرودین تا سوم اردیبهشت جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد که امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بودند که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

کد خبر 749405

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود