Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:5 مورد جدید به مبتلایان کرونا در استان کرمان افزوده شده  و تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به 15 نفر رسیده است که از این پنج مورد جدید، سه نفر در کرمان، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در ارزوئیه بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مهدی شفیعی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار کرد: 5 مورد جدید به مبتلایان کرونا در استان کرمان افزوده شده  و تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به 15 نفر رسیده است که از این پنج مورد جدید، سه نفر در کرمان، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در ارزوئیه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه به تشریح جزئیات چگونگی ابتلای افراد مبتلا به کرونا در استان پرداخت و عنوان کرد: تست یک مرد 74ساله در شهر رفسنجان مثبت اعلام شد که فرزند این بیمار مدتی قبل به یکی از استان‌های با شیوع بالا سفر داشته است که حال عمومی این بیمار خوب نیست و هم اکنون در بخش آی سی یو بستری است.

شفیعی بیان کرد: مورد ابتلای شهرستان ارزوئیه نیز مربوط به یک مرد 32 ساله است که از اهالی استان‌های دیگر است که مدتی برای کار در شهرستان ارزوئیه ساکن شده است.

وی خاطر نشان کرد: تست کرونای یک خانم 68 ساله نیز که دو هفته قبل در قالب کاروان زیارتی به شهر قم سفر داشته مثبت شده که دارای بیماری فشار خون است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: مورد جدید دیگر مربوط به یک مرد 55 ساله در شهر کرمان است که سابقه سفر نداشته است و هم چنین تست معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم  با 47 سال سن، مثبت اعلام شده است.

شفیعی در پایان مطرح کرد: تاکید ما بر خودداری از سفرهای غیرضروری به شهرها و استان‌های دیگر بویژه پرهیز از سفرهای زیارتی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرونا در استان کرمان مورد جدید یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری