Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جعفری نسب شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازرسی های روزانه تیم گشت و بازرسی تعزیرات حکومتی با همکاری سربازگمنام امام زمان (عج) سپاه سیدالشهدا (ع) جنوب تهران مقداری الکل ۹۹ درصدبرند آمریکایی از یکی از انبارهای شهرستان ری که احتکار شده بود کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر دراین رابطه دستگیر و مبلغ ۶ میلیارد ریال محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 جعفری نسب اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز ضروری مردم به مواد ضدعفونی کننده مخصوصا الکل و ماسک و دستکش بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط به صورت تمام وقت انجام می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران یادآور شد: اقلام کشف شده بعد از صورتجلسه تحویل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت داده شد تا در اختیار  مراکز بهداشتی درمانی قرار گیرد.
جعفری نسب  تاکید کرد: از شهروندان  خواهشمندیم در صورت مشاهده انبار و یا محلی که در آن مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش مورد نیاز مردم در این شرایط خاص دپو شده است مرتب را سریعا به تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور است.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر  چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا احتکار پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا احتکار شهرستان ری ویروس کرونا احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد