Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه 80 نقطه از استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل جلوگیری از اذهام مردم احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر میوه شب عید ذخیره شده است اظهار کرد: میوه شب عید از 24 اسفند ماه در بازار زنجان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه 80 غرفه در سطح استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از این تعداد 50 غرفه در سطح شهرستان زنجان ایجاد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد افزود: مشکلی به لحاظ میوه شب عید در سطح استان زنجان وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در کنار این اقدامات نظارت بر بازار را همراه با بازرسان سازمان صمت داریم افزود: بیشترین نظارتها از مراکزی که در ایام عید بیشترین مراجعه کنندگان را دارند انجام می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: تعدادی از غرفه‌ها در مراکز پررفت و آمد به عنوان کشیک‌های نوروزی اقدام به عرضه میوه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به علت ویروس کرونا که نمایشگاه بهاره در سطح استان لغو شد افزود: امیدوارم که طبق سال‌های که در گذشته نمایشگاه بهاره نداشتیم کسبه‌ها و واحدهای صنفی بتوانند جای نمایشگاه بهاره را پر کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفندماه شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد و بعد از طرح نوروزی هم طرح ماه مبارک رمضان را داریم که می‌توان گفت تا پایان ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها را به صورت ویژه داریم.

وی با تاکید براینکه بازرسان سازمان صمت و اصناف به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند افزود: اتحادیه‌ها نیز در ایام عید بر موضوع نظارتها کمک می‌کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به سازمان صمت گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکید براینکه میوه شب عید استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی